Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری قهرمانان تیم ملی کاراته با حضور در خبرگزاری فارس،با گلایه از مسئولان ورزش مدعی شدند با توجه به مدال‌هایی که در مسابقات جهانی و رویدادهای مختلف کسب کرده‌اند هنوز صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برای آنها حقوقی در نظر نگرفتند. امیر شاکری مدیر حمایت بیمه و درمان صندوق پیشکسوتان و قهرمانان در واکنش به صحبت‌های قهرمانان تیم ملی کاراته مدعی شد، ملی‌پوشان پس از المپیک 2020 توکیو از این صندوق حقوق دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر شاکری در گفت‌وگویی، در واکنش به گلایه‌ قهرمانان کاراته مبنی بر اینکه پس از کسب مدال جهانی هیچ گونه حقوقی برای آنها از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان در نظر گرفته نشده است، گفت:  بر اساس اساسنامه صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان افرادی برای دریافت حقوق واجد شرایط هستند و می‌توانند از این صندوق حقوق دریافت کنند که مدال المپیک، پاراالمپیک، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی داشته باشند؛ در غیر اینصورت  به ورزشکارانی که المپیکی نیستند حقوقی تعلق نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد با توجه به اینکه کاراته المپیکی شده به این قهرمانان حقوقی تعلق بگیرد،‌گفت: کاراته المپیکی شده و قرار است در المپیک 2020توکیو به صورت آزمایشی حضور داشته باشد، باید منتظر باشیم  تا حضور کاراته به صورت آزمایشی در المپیک برگزار شود و پس از آن اساسنامه برای پرداخت حقوق به این قهرمانان تدوین خواهد شد. ان‌شاءالله به این عزیزان هم حقوق و مزایا تعلق خواهد گرفت.

شاکری در پاسخ به این سوال که آیا آنهایی که پیش از المپیک توکیو مدال مسابقات جهانی دریافت کرده‌اند نیز حقوق خواهند گرفت یا به مدال آوران پس از المپیک حقوق پرداخت خواهد شد، گفت: زمانی که کاراته در المپیک 2020 توکیو حضور پیدا کرد این رشته المپیکی محسوب می‌شود و آنهایی که پیش از المپیک 2020 نیز مدال مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کسب کرده‌اند به آنها نیز حقوق تعلق خواهد گرفت. افرادی که در المپیک مدال کسب می‌کنند، آنها نیز حقوق می‌گیرند. قهرمانان کارته مطمئن باشند پس از المپیک توکیو به همه آنهایی که مدال جهانی و بازی‌های آسیایی را در گذشته کسب کرده‌اند نیز حقوق تعلق خواهد گرفت. مسلماً این  عزیزانی که در مسابقات جهانی مدال‌آور بوده‌اند و حتی در بازی‌های آسیایی مدال کسب کرده‌اند، طبق اساسنامه به آنها حقوق پرداخت خواهد شد اما هنوز به دلیل اینکه به المپیک وارد نشده‌اند این اتفاق رخ نداده است.

انتهای پیام/س

 


 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود