Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست انجمن پاراتکواندو گفت: اميدواريم با حمايت‌هاي بيشتر، بتوانيم به حداکثر سهميه‌هاي مورد نظر براي حضور در بازي‌هاي پارالمپيک توکيو دست پيدا کنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس، مسعود لشگري، سرپرست انجمن پاراتکواندو، پس از کسب عنوان قهرماني در رقابت‌هاي قهرماني آسيا ويتنام گفت: با توجه به اينکه به بازي‌هاي پارالمپيک توکيو نزديک مي‌شويم و همه کشورها در تلاش براي کسب سهميه براي اين رويداد بزرگ هستند، شاهد رشد حضور کشورها در چهارمين دوره مسابقات قهرماني آسيا بوديم و از اين رو اين دوره از رقابت‌ها از حيث شرکت کننده و نيز سطح فني، رشد قابل ملاحظه‌اي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ايران تجربه سه دوره قهرماني در مسابقات آسيايي را دارد و در اين دوره از رقابت‌ها تعداد ورزشکارانمان نيز 2 برابر شد و علاوه بر آن براي اولين بار يک بانوي ملي‌پوش هم در ترکيب تيم حضور داشت و سرآغاز خوبي براي حضور بانوان در تيم ملي خواهد بود.
سرپرست انجمن پاراتکواندو افزود: با توجه به اينکه خانم نبوي اولين اعزام برون مرزي خود را تجربه مي‌کرد از عملکرد وي رضايت داريم و در مسابقات خوب ظاهر شد. اميد مي‌رود با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده بتوانيم زمينه حضور بانوان بيشتري را در تيم ملي فراهم کنيم و در مسابقات آتي در بخش بانوان ملي‌پوشان بيشتري همراه داشته باشيم.
لشگري گفت: از 9 ملي‌پوش ديگر، 4 نفر ورزشکار جوان و جديد داشتيم که به نسبت ساير ورزشکاران از تجربه کمتري برخوردار بودند و آنها نيز توانستند با عملکرد خود رضايت کادر فني را بدست آورند. عليرضا بخت اولين مسابقه برون مرزي خود را تجربه مي‌کرد و توانست حريفي از قزاقستان را که قهرمان جهان بود، شکست دهد و قطعا در مسابقات بعد با کسب تجربيات بيشتر به مدال هم دست مي‌يابد.
وي افزود: شعباني نيز که در مسابقات قهرماني آفريقا سوم شده بود توانست در اين رقابت‌ها نايب قهرمان شود، حامد حق‌شناس که در مسابقات آيواز به مدال دست پيدا نکرد توانست در ويتنام به نشان طلا دست يابد و همه اينها نويدبخش آينده‌اي درخشان براي اين ملي‌پوشان و نيز پشتوانه‌سازي براي تيم ملي است و اميدواريم با حمايت بيشتر فدراسيون جانبازان و معلولين و کميته ملي پارالمپيک، بتوانيم به حداکثر سهميه‌هاي مورد نظر براي بازي‌هاي پارالمپيک توکيو دست پيدا کنيم.
لشگري در پايان تصريح کرد: ساير ملي‌پوشان نيز عملکرد خوبي داشتند و اصغر عزيزي نيز با وجود آسيب ديدگي توانست به عنوان نايب قهرماني دست پيدا کند. از آنجا که اين مسابقات براي شرکت کنندگان آسيايي از امتياز 40 برخوردار بود، ملي‌پوشان طلايي ما توانستند امتياز کامل را بدست آورند و ملي‌پوشان جديد نيز توانستند کلاس‌بندي‌هاي خود را به تاييد برسانند.
چهارمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا به ميزباني ويتنام در شهر هوشي مينه برگزار شد و 10 نماينده کشورمان توانستند به 6 نشان طلا، يک نقره و 2 برنز دست يابند و با کسب عنوان قهرماني اين مسابقات بامداد امروز به ميهن بازگشتند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود