Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم بامداد امروز شنبه وارد دور دوم مرحله گروهی خود شد و در ۴ بازی برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم، ۲۶ گل به ثمر رسید و تمامی مسابقات برگزار شده، برنده داشت.

در این رقابت‌ها از گروه یک تیم شهدای نیروگاه در مصاف با تیم میثاق با برتری قاطع ۷ بر یک میدان را ترک کرد و تیم شهید مهدی طهماسبی نیز در مسابقه برابر جوانان آپکو پارس ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گروه یک، تیم شهید مهدی طهماسبی با ۶ امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد و تیم شهدای نیروگاه نیز با ۴ امتیاز و جوانان آپکو پارس با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند و میثاق بدون امتیاز، امیدی به صعود ندارد.

در گروه دوم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت برابر تیم المهدی جمکران ۸ بر صفر به پیروزی رسید و دیدار تیم‌های شایان گشت و یاران سیصد و سیزده با برتری ۳ بر یک تیم سیصد و سیزده پایان یافت.

در این گروه، تیم دلسوختگان اهل بیت ۶ امتیازی است و تیم‌های شایان گشت و سیصد و سیزده با ۳ امتیاز در رده‌های دوم قرار دارند. المهدی جمکران دیگر شانسی برای صعود ندارد اما تکلیف ۲ تیم صعود کنده در مرحله سوم دور گروهی مشخص می‌شود.

در ادامه این مسابقات امشب، از گروه چهارم تیم‌های کافه گیم منتخب و پوشاک ورزشی مهدیار با هم رقابت می‌کنند و سپس تیم شهید رییس کرمی با منتخب مهاجرین روبرو می‌شود و از گروه سوم تیم تیم‌های محبین حضرت رقیه با رستوران گلریز و کارواش الماس شهر با اتحادیه نانوایان قم الف مسابقه می‌دهند.

کد خبر 4306355

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان فوتسال قم مسابقات فوتسال جام رمضان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند خرم آباد مشهد خطبه های نماز جمعه بارش باران یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟