Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:40:21 GMT

پرسپولیس - دانشگر؛ ملاقات در یوسف آباد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۳۴۵۷

پرسپولیس - دانشگر؛ ملاقات در یوسف آباد

مدافع میانی نارنجی‌پوشان مذاکرات برای حضور در جمع پرسپولیس را آغاز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، محمد دانشگر یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود مورد توجه برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس است.


پرسپولیس در شرایطی که هنوز وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی‌اش مشخص نشده و چشم به ابلاغ فیفا در این زمینه دوخته‌اند، تلاش خود را در بازار نقل و انتقالات فصل آینده آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


آنها در‌ اولین گام مهدی شیری را از پیکان به صورت مشروط جذب کرده‌اند تا پست دفاع راست خود را بعد از جدایی صادق محرمی به او بسپارند.


برانکو نسبت به حضور محمد دانشگر، مدافع میانی سایپا نیز ابراز علاقه کرده است تا مسوولان این تیم مذاکره برای جذب وی را آغاز کنند. در این زمینه شنیده می‌شود مدافع سایپا روز پنجشنبه در یکی از رستوران‌های یوسف آباد جلسه‌ای با حمیدرضا گرشاسبی داشته تا برای حضور در پرسپولیس به توافق دست یابند.


از دانشگر به عنوان گزینه مدنظر وینفرد شفر نیز یاد می‌شود و باید دید گزینه مشترک دو تیم در نهایت کدام پیراهن را انتخاب خواهد کرد.

سایپا محمد دانشگر نقل و انتقالات 1397

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا محمد دانشگر نقل و انتقالات 1397

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر