Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رشیدیان روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی افزود: ظرف چهار سال اخیر سالانه بطور میانگین 50 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در این استان به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: 20 هزار میلیارد ریال طرح نیز در سفر اخیر رئیس جمهوری به خراسان رضوی مصوب شد که ظرفیت بودجه ای مناسبی را برای انجام طرحهای پروژه ای و توسعه ای در استان به دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین دستگاههای دولتی باید زمینه و بستر تولید، اشتغال و کار را فراهم کنند. دانشگاهها، سازمان فنی و حرفه ای و بانکها نیز با کمک بخش خصوصی ظرفیتها و مزیت تولیدی را از قوه به فعل در آورند.
وی افزود: در این چارچوب موضوع طرحهای اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان اولویت در همه امور باید مد نظر باشد. در خصوص شعارامسال تمامی ادارات موظفند کالاهای مورد نیاز خود را از وسایل داخلی تهیه کنند. مسئولان ادارات باید در زمینه حمایت از کالاهای داخلی پیشرو باشند.

* 602 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: امسال در مجموع 602 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای برای استان پیش بینی شده است.
رضا جمشیدی افزود: اعتبارات هزینه ای خراسان رضوی پارسال 508 میلیارد تومان بود لذا امسال 16 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد: پارسال چهار هزار و 442 پروژه در استان وجود داشت که 51 درصد آنها امانی و 49 درصد پیمانی بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در خصوص وضعیت اعتبارات امسال گفت: امسال درآمدهای استانی به سه هزار و 547 میلیارد تومان رسیده که 9.2 درصد رشد نشان می دهد.
7507/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اشتغال اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی خراسان رضوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: شرکت‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی با چالش جدی مواجه هستند و باید برای تامین سرمایه در گردش اقدام اساسی صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بازگشت حقوق دولتی معادن به استان نیاز به قانون دارد و برای تغییر محل هزینه‌کرد باید مرجع قانونی داشته باشیم که کار در این زمینه به خوبی دارد پیش می‌رود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در کشور همه از بانک‌های خصوصی گلایه دارند، تصریح کرد: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

به گزارش ایسنا، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در اقتصاد باید ساختار درستی داشته باشد، از شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی به‌عنوان نمونه‌هایی از ساختارهای مناسب در این زمینه نام برد و گفت: مردم باید در فضای آرام برای سرمایه‌گذاری بیایند.

وی اظهار کرد: رتبه فضای کسب و کار استان کرمان در سال گذشته به رتبه چهارم کشوری ارتقا پیدا کرد و این وضعیت باید در کسب و کار استان هم دیده شود، هرچند هم‌اکنون هم شاهد آثار مثبت آن هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: اقداماتی که در سال گذشته در استان کرمان آغاز شده، در راستای شعار سال جاری است و تیم اقتصادی استان خوشحال است که در مسیر درستی حرکت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مردم استان کرمان هم دارای سرمایه هستند و هم دوست دارند برای سرمایه‌گذاری و تولید پای کار آیند، اما بلد نیستند و از اتاق بازرگانی کرمان درخواست داریم، بحث آموزش را برای ورود سرمایه مردم به تولید دنبال کند.

وی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و این برنامه را فرصتی مناسب برای توسعه استان برشمرد.

حسن زاده در پایان با تاکید بر راه‌اندازی کمیته آموزش اظهار کرد: وام‌های تبصره‌ای در استان کرمان به‌ سمت مهارت و فنی و حرفه‌ای رفته، زیرا فردی که مهارت داشته باشد، مسیر را پیدا می‌کند اما فردی که آموزش ندیده، نمی‌تواند پیشرفت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی