Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:07:02 GMT

تونس هنوز برای جام جهانی آماده نیست

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۵۶۱۲

سرمربی تیم ملی تونس معتقد است بازیکنانش هنوز برای جام جهانی به طور کامل آماده نیستند.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی تونس دوشنبه شب در یک بازی تدارکاتی به مصاف پرتغال می رود.


نبیل معلول، سرمربی تونس درباره این بازی گفت: با یک تیم بزرگ اروپایی روبه‌رو می‌شویم که در آخرین دوره جام ملتها به مقام قهرمانی رسیده است و همچنین از بازیکنان ویژه‌ای بهره می برد که در لیگ های معتبر از جمله پرتغال، انگلیس، فرانسه و ایتالیا توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در خصوص آمادگی تیمش خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه برخی بازیکنان به تازگی از مصدومیت برگشته اند، هنوز آمادگی ۱۰۰ درصدی نداریم. ما همچنین یوسف مساکنی و طاها یاسین الخنسی را برای جام جهانی در اختیار نداریم. امیدوارم دیگر کسی را به این دلیل از دست ندهیم و به طور جدی از این موضوع می‌ترسم.

 

 

به گفته سرمربی تیم تونس، محمد امین بن عمر و علی معلول پس از اتمام دوره آسیب‌دیدگی‌شان به بازی مقابل پرتغال می‌رسند اما وهبی خزری که اخیرا از مصدومیت برگشته، در این بازی غایب خواهد بود.

 

گفتنی است تیم تونس سایر بازی های دوستانه خود را مقابل ترکیه و اسپانیا برگزار خواهد کرد.

تونس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟