Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد تجری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات به اپرتورها در راستای رفع اختلالات اینترنت گفت: بدنبال این بخشنامه شاهد بهبود کیفیت سرویس مشترکین بودیم و بخش عمده ای از اختلالات رفع شده و انتظار داریم این مسیر امتداد پیدا کند. نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به پائین آمدن کیفیت شبکه اینترنت بعد از اعمال دستور قضائی فیلتر تلگرام گفت: باید کاری کنیم که تبعات این تصمیم برای کاربران و خصوصا مشاغلی که در این بستر فعالیت می کردند به حداقل برسد و از ایجاد نارضایتی عمومی جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد تجری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات به اپراتورها در راستای رفع اختلالات اینترنت گفت: بدنبال این بخشنامه شاهد بهبود کیفیت سرویس مشترکین بودیم و بخش عمده ای از اختلالات رفع شده و انتظار داریم این مسیر امتداد پیدا کند.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: دغدغه جهرمی توسعه فضای مجازی است و نقطه نظرات کارشناسی اش پیرامون تبعات و آثار فیلتر تلگرام هم با همین نگاه بود و امیدواریم با انگیزه و تلاش بتواند کسب و کارهای اینترنتی را در این مقطع پرچالش تقویت کند. برچسب ها: فرهاد تجری ، آذری جهرمی ، فیلترینگ تلگرام ، اختلالات اینترنت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرهاد تجری آذری جهرمی فیلترینگ تلگرام اختلالات اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!