Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از شوشتر، این مادر که 3 پسر و 1 دختر معلول ذهنی دارد؛ در سخت ترین شرایط در حال گذراندن زندگی است.

منزل این بانو که فداکارانه از چهار فرزند معلول ذهنی خود نگه داری می کند، مدتها است ویران شده است .

خیرین و مردم عزیز به یاری این خانواده بشتابند تا در این ماه مبارک رمضان مشکل آنها برطرف بشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی مومن و فداکار با رضایت خود، ضمن ارائه یک شماره تلفن همراه، از خیرین درخواست نمود تا به یاری آنها بشتابند .

خیرین و شهروندان گرامی جهت اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی خود به این خانواده با شماره همراه 09168362966 تماس حاصل نمایند.

خبرنگار: مصطفی فتحی زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده شماره تلفن برنا معلول فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش روز جهانی مشاوره گفت: یکی از مسئولیت‌های معاونت امور زنان و خانواده در سند مهندسی و فرهنگی، تدوین منشور مشاوره خانواده است که به تدوین نهایی رسیده و پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

وی افزود:برای برنامه‌ریزی در پیشگیری یا کاهش طلاق، برنامه مدونی در ستاد زن و خانواده در دولت تصویب و پلتفرم همساز برای زوجین نوپا ایجاد شد و مشاوره برای زوجین و مهارت های زندگی به آنها آموزش داده می شود.

وی با اشاره به صفر شدن پشت نوبتی مستمری زنان سرپرست خانوار، گفت: خدمات و حمایت هایی مشاوره ای به هنگام روانشناسی، خدمات حقوقی و توانمندسازی نیز باید صورت گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به نقش روانشناسان در امیدآفرینی، افزود: نقش روانشناسان در شادی آفرینی در زندگی در روح و جان بشر و تلاش برای بهینه بودن و زیبا زندگی کردن افراد بر کسی پوشیده نیست. در درمان بیماری های جسمی توصیه به روان آرام و سالم و روح شاداب می شود و این روح و روان است که می تواند سلامت جسم را تضمین کند یا به او برگرداند.

خزعلی ایجاد انگیزه، امید آفرینی، عشق و نشاط با توجه به شناخت توانمندی ها را مهمترین نقش روانشناس دانست، گفت: نقش روانشناسان برای جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها بر کسی پوشیده نیست و روانشناسان در ارتقای بینش، روش، دانش، کنش و واکنش نقش اساسی دارند و این روانشناسی سلامت و روانشناسی کمال است و روانشناسان می توانند توانمندی های فرد را به خوبی شناسایی کنند و قوه ها، داشته ها، ظرفیت ها و استعدادهای فرد را تبدیل به عمل و فعلیت و زندگی اور را متحول کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب