Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: صحنه قتل حسین گودرزی به دست وحید مرادی در محل جنایت بازسازی شد.

حجم ویدیو: 25.66M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10:30 دقیقه امروز صبح خودروهای ماموران کلانتری 164 ولنجک و بازپرس ویژه قتل Murder در حالیکه چراغ های گردانشان روشن بود وارد خیابان 21 غربی ولنجک شدند و با ورود به بن بست اول مشخص شد که قرار است بازسازی پرونده جنایت Crime وحید مرادی بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند مرد با پیراهن های مشکی که به تن داشتند در انتهای کوچه ایستاده بودند که نشان از آن داشت که خانواده حسین گودرزی هستند که با دستور بازپرس پرونده به محل وقوع جرم Crime آمده بودند.

ماموران کوچه را بسته بودند تا افراد غریبه وارد محدوده بازسازی صحنه نشوند، همه منتظر خودروهای پلیس Police آگاهی بودند تا اینکه عقربه ها روی ساعت 10:45 دقیقه ایستاد و آژیر روشن پلیس نشان از ورود خودروی اسکورت شده قاتل The Murderer به صحنه جرم داشت.

وحید مرادی که متهم است روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال با ورود به خانه حسین که از دوستانش بود دست به قتل وی و مصدوم کردن 2 تن دیگر از اعضای خانواده حسین کرده است و پس از جنایت قصد داشت از مرز بازرگان به صورت قاچاقی به ترکیه فرار Escape کند که در عملیات پلیسی دستگیر شد.

شرور جوان به کمک 2 مامور پلیس از خودروی کابین دار نیسان وانت پیاده شد و با دستور بازپرس صحنه های ورود به ساختمان بازسازی شد و این در حالی بود که دوربین تیم تشخیص هویت از لحظه به لحظه حرکات و حرف های این قاتل هوی هیکل فیلمبرداری می کرد.

وحید در صحنه بازسازی صحنه گفت: ابتدا قرار بود در یک باغ میهمانی بگیرند اما من نپذیرفتم به همین خاطر حسین شب قبل با من تماس گرفت و عنوان کرد که خودش به دنبالم می آید اما صبح دوباره تماس گرفت و خواست با آژانس به خانه اش بروم.

وقتی سر کوچه رسیدم به حسین زنگ زدم که خدابیامرز به سرعت خودش را به پایین ساختمان رساند و پس از روبوسی با من کرایه آژانس را پرداخت کرد و با هم به بالای ساختمان رفتیم.

در این پلان بازپرس دیگر اجازه ورود به ساختمان را به خبرنگار رکنا نداد و طبق شنیده هایی که از ماموران در داخل ساختمان مشاهده شده بود گفته می شود که در داخل ساختمان در حالی که برادر و خانواده حسین گودرزی که در زمان درگیری داخل ساختمان بودند در صحنه بازسازی حضور داشتند و یک نفر از ماموران نیز در نقش مقتول صحنه را بازسازی کردند.

وحید مرادی در داخل ساختمان ادعا می کرد که ضربه ها را به دستهای حسین وارد کرده و به خاطر مست بودن به یاد ندارد که ضربه ای به گردن مقتول زده باشد.

پس از بازسازی همه صحنه هایی که در زمان جنایت رخ داده بود وحید در آخرین سکانس زمان جنایت وقتی قصد خروج از ساختمان را داشت با چاقو خواهرزاده حسین را نیز در جلوی در هدف ضربه چاقو قرار داده بود که در بازسازی صحنه وحید دوباره این پلان را با چاقوی پلاستیکی در دست داشت بازی کرد و جالب اینکه از خواهرزاده مقتول به خاطر ضربه ای که زده بود عذر خواهی می کرد.

وحید ساعت 12 از ساختمان خارج شد و سوار بر خودرو نیسان وانت کابین دار به پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امورجنایی تهران در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات مرگ یک زندانی با شوکر برقی در زندان بیرجند + عکس و سند

اعترافات شوکه کننده یک زن/ شوهرم پدر نوه دختری ام است ! + عکس

نامه تکاندهنده شهناز به شوهرش از اقدام بی شرمانه یک مرد

حمید صفت از زندان آزاد می‌شود / این خواننده اعدام نخواهد شد!

قتل عاطفه 9 ساله برای دزدیدن کلیه هایش ! / قاتل جسد را آتش زد + عکس دختربچه

پیدا شدن اجساد خلبان هواپیمای یاسوج ، رییس هیات والیبال و مادر 2 برادر

این شیاد را می شناسید؟! او به زنان تهرانی پیشنهاد ازدواج می داد + عکس

این 3 زندانی شکارچیان شب های تهران بودند + عکس بدون پوشش

آخرین خبر از جنجال خوردن گربه ها در روستاهای فقیر سیستان و بلوچستان + عکس

شنای نماینده مجلس و فرماندار با کت و شلوار در استخر +عکس و جزییات

ناصر ملک مطیعی ستاره ماندگار سینمای ایران درگذشت + آخرین مصاحبه

این 2 دزد مهربان را می شناسید! / درخواست قاضی از مردم تهران+فیلم گفتگو وعکس

جزییات مرگ یک زندانی با شوکر برقی در زندان بیرجند + عکس و سند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث قتل بازسازی صحنه بازسازی محل جنایت صحنه عکس حوادث فیلم دختر مردم ایرانی زندگی رابطه پنهانی انتشار سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد ۲۹ سالگی حسین کنعانی‌زادگان؛ سورپرایز عاشقانه در خانه با انگشتر ویژه طلا (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن تولد ۹۰ سالگی علی نصیریان (فیلم) جشن تولد ۷۸ سالگی رضا بابک (فیلم) جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • افشای نقشه زن جوان برای همسرش! 
  • (تصاویر) خانه‌ای شگفت‌انگیز در صحرا که مثل جانوری وحشی کمین کرده است
  • عیدی تیم ملی به لیموچی- گودرزی (عکس)
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • جشن تولد ۲۹ سالگی حسین کنعانی‌زادگان؛ سورپرایز عاشقانه در خانه با انگشتر ویژه طلا (فیلم)
  • زندگی روی آوارهای غزه؛ روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد/گزارش اختصاصی
  • وحید مرادی: برای المپیکی شدن ۵ درصد شانس داریم
  • انتخاب هیات رئیسه والیبال/ وحید مرادی نایب رئیس شد 
  •  «فین جین» در عمارت نوفل لوشاتو تمدید شد/ اجرای کمدی زندگی امیرکبیر !
  • ده‌ها آواره فلسطینی زیر آوار یک خانه مسکونی مانده‌اند