Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@15:37:19 GMT

قائم‌مقام جدید راه‌آهن منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۷۳۷۸

قائم‌مقام جدید راه‌آهن منصوب شد

پول‌نیوز - در حکمی از سوی مدیرعامل راه‌آهن، حسین عاشوری به جای احمد خدایی، به عنوان قائم‌مقام راه‌آهن منصوب شد.

سعید محمدزاده، مدیرعامل راه‌آهن، در این حکم خواستار اهتمام مستمر در پیاده‌سازی و تحقق ساختار نوین و پیگیری جدی طرح تحول سازمانی، به کار‌گیری شیوه‌های نوین جهت ارتقای بهره‌وری، ایمنی، کیفیت خدمات و ایجاد بستر مناسب برای به خدمت گرفتن توان بخش خصوصی، رسیدگی عالی به سوانح و پیگیری مدیرت بحران و پدافند غیر عامل، یکپارچگی مدیریتی و هم‌راستا سازی فعالیت کلیه واحدهای سازمانی و به ویژه معاونان و مدیران و پیگیری و تلاش مستمر جهت ارتقا مدیران و کارشناسان و برنامه‌ریزی جهت تیم سازی، جانشین‌پروری و توانمند سازی کارکنان در همه واحدهای سازمانی از سوی قائم مقام جدید راه‌آهن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل راه آهن همچنین در این حکم، خواستار اعمال مدیریت کلان یکپارچه در راستای رسیدگی به امور مناطق اعم از برگزاری جلسات مستمر منطقه‌ای، محوری و بازدیدها، پایش کلان اعتبارات و هزینه ها، هماهنگی بین معاونان و مدیران در فرآیندهای فرا معاونتی به ویژه حمل و نقل حومه‌ای، توسعه ایستگاه تهران و کنترل پروژه های مشترک شد.

تشکیل و هدایت کمیسیون گراف مرکزی به صورت مستمر، تشکیل کمیسیون وصول مطالبات و پیگیری امور مربوطه به منظور تامین به موقع نقدینگی، تشکیل منظم و هدایت شوراهای عالی مرتبط از قبیل آموزش، فناوری اطلاعات، تحقیقات، اطلاع رسانی و منابع انسانی و رسیدگی و هماهنگی لازم در ادارات و دفاتر حوزه مدیرعامل، از دیگر وظایف قائم مقام راه آهن در این حکم اعلام شده است.

عاشوری پیش از این، رئیس گروه برنامه‌ریزی اداره کل تعمیرات و نگهداری راه‌آهن، معاون مدیر کل تعمیرات و نگهداری شرکت رجاء، مدیرکل دفتر مهندسی شرکت رجاء، معاون اجرایی شرکت قطارهای مسافری رجاء، معاون فنی شرکت قطارهای مسافری رجا، مدیرعامل واگن پارس، مدیرعامل شرکت راه‌آهن حمل و نقل، معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن و عضو هیات مدیره راه‌آهن نیز بوده است.

بنابراین گزارش پیش از این احمد خدایی، عهده‌دار این سمت بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: راه آهن پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود