Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ مرتضی رجبی با بیان اینکه اغلب کارفرمایان تمایل دارند در صورت توانایی مالی حق بیمه کارکنان را سر موقع پرداخت کنند، افزود: این اقدام نتایج مثبتی دارد زیرا هم کارگر از مزایای تامین اجتماعی برخوردار می شود و همچنین نیروی مولد آرامش بیشتری دارد و بهره وری کار نیز بالا می رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در مواردی که کارفرمایان نتوانسته اند حق بیمه کارگران را پرداخت کنند به علت کمبود نقدینگی و مشکلات مالی بوده است، نه فرار بیمه ای یا عدم احساس تکلیف نسبت به سازمان تامین اجتماعی و کارکنان.

رجبی اظهار داشت: در بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان دهم تیرماه، زمان پایان طرح اعلام شده و می توانست به علت مسائل کارگاهها در آغاز سال جدید ، زمان بیشتری را برای اجرای طرح در نظر گرفت.

وی گفت: این طرح فراگیر نیست و شامل همه کارفرمایان نیست پیمانکارانی که از دولت و سازمان ها طلب دارند و مطالبات خود را دریافت نکرده اند نمی توانند از این طرح استفاده کنند.

قائم مقام دبیر کل کانون عالی کارفرمایان با اشاره به اینکه تعدادی از کارفرمایان همواره نسبت به پرداخت بموقع حق بیمه کارکنان اقدام می کنند و خوش حساب هستند، گفت: تامین اجتماعی برای آنها تشویقی در نظر بگیرد و باید میان این افراد با دیگر کارفرمایان تفکیک قائل شود.

رجبی گفت: انتظار می رفت برای ارائه دلایل ابرازی عدم پرداخت حق بیمه، تشکل های کارفرمایی مدنظر قرار می گرفتند زیرا اطلاعات این تشکل ها از شرایط بیمه ای کارگاهها کامل تر است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست بخشودگی جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل