Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اواخر اسفند سال گذشته اعلام کرده بود همه کارهای آسانسور انجام شده است و تنها اداره استاندارد باید آن را تایید کند که پاسخ رئیس اداره استاندارد در نوع خود جالب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهروندان یاسوجی برای چندمین بار در تماس با این پایگاه خبری از وضعیت آسانسور این بیمارستان گلایه مند بودند و اینکه چرا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج تصمیم جدی نمی گیرند و برای راه اندازی آن تلاش نمی کنند بیماران بدون نبود آسانسور نمی توانند  بالا یا پایین بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج یکی از خواسته های مهم مردم شهر یاسوج است که بیش از یک سال است خراب است گویا برای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به یک معظل بزرگ و بحران تبدیل شده است چرا که انتظار می رفت با وجود اورنگ ایلامی و غلامعباس سبز  این مشکل بر طرف می شد.

غلامعباس سبز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: مشکل آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج خیلی وقت است که  بر طرف شده  و دیگر مشکلی ندارد اما برای راه اندازی باید اداره کل استاندارد ان را تایید کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همه کارهای آسانسور انجام شده است و تنها اینکه اداره استاندارد باید آن را تایید کند که ما بتوانیم آن را راه اندازی کنیم هیچ مشکل دیگری ندارد.

صحبت های مطرح شده در بالا مربوط به روز بیستم اسفندماه سال قبل بوده که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی توپ را به زمین اداره استاندارد انداخت(مشروح این گزارش را از اینجا بخوانید)

حال پس از گذشت بیش از دو ماه از آن تاریخ ، آسانسور بیمارستان همچنان غیرفعال است به همین دلیل به سراغ رئیس اداره استاندارد استان رفتیم تا این موضوع را از وی پیگیری کنیم.

مهدی متقیان در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در اسفند ماه که از این آسانسور بازدید شده است، چند اشکال اساسی آن به مسئولان بیمارستان اعلام شده است که برای حل ان ها اقدام شود .

وی افزود: حدود دو هفته قبل نیز طی بازدیدی که از این بیمارستان صورت گرفته است باز هم چند اشکال اساسی در آن دیده شده است و امروز نیز تماس گرفته اند که مشکلات را برطرف کرده ایم و منتظر نظر شما هستیم.

متقیان در پایان گفت: اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان گفته اند که در اسفند ماه مشکلات را برطرف کرده ایم، اینطور نیست چرا که در ان مقطع آسانسور بیمارستان مشکلات اساسی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است