Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب اینفوگرافی آمار و عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در ادوار جام های جهانی را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه ی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خبرگزاری پارس فوتبال اینفوگرافی آمار و عملکرد تیم ملی فوتبال ژاپن در ادوار جام های جهانی را برای شما آماده کرده است:

تیم ملی فوتبال ژاپن نماینده ژاپن در رویدادهای بین‌المللی فوتبال است که زیر نظر فدراسیون فوتبال ژاپن اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با ۴ عنوان قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۹۲، ۲۰۰۰، ۲۰۰۴و ۲۰۱۱ از دیدگاه تعداد قهرمانی رکورددار آسیا محسوب می‌شود. این تیم میشود,این تیم در کانامه خود ۵ دوره صعود به جام جهانی و دو بار رسیدن به مرحله یک‌هشتم‌نهائی جام جهانی در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ و نایب قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۰۱ از پرافتخارترین تیم‌های ملی فوتبال آسیا در جهان محسوب می‌شود.

هرچند مدال برنز المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی مهمترین عنوان تیم ملی ژاپن در میادین بین‌المللی فوتبال بوده‌است اما تیم ملی ژاپن با توجه به آماتور بودن فوتبال در ژاپن، تا ۳۰ سال بعد موفق به صعود به جام جهانی نشد. تأسیس جی‌لیگ لیگ حرفه‌ای فوتبال ژاپن در سال ۱۹۹۳ کمک شایانی به قدرت گرفتن فوتبال ملی این کشور کرد.

برای دریافت این اینفوگرافی در کیفیت و سایز اصلی، به دانلود باکس زیر مطلب مراجعه کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال جهان کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!