Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:41:46 GMT

کدام ویژگی های صورت باعث جذابیت چهره می شود؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۲۳۴۱

جذابیت، جوانی، زیبایی از یک صورت تصویری ماندگار و زیبا میسازند. اما چرا میگویند یک صورت زیبا و دیگری نازیباست؟ زیبایی چیست و چه صورت‌هایی زیبا شناخته میشوند؟ برخی اوقات سخت می‌توان تشخیص داد که چه چیزی در چهره یک فرد باعث زیبایی و جذابیت صورت او شده است. در برخی از افراد چشم ها، در برخی طرز خنده، مدل مو‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به هر حال برخی از ویژگی‌های صورت می‌توانند باعث جذابیت چهره شوند که نمونه‌هایی از این ویژگی‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.


جذابیت صورت با عدم تقارن چهره

خیلی‌ها تصور می‌کنند اگر فردی در چهره اش تقارن داشته باشد آن فرد دارای چهره جذابی است. در حالی که چنین نیست. بعضی وقت‌ها هم پیش می‌آید که عدم تقارن در چهره یک فرد باعث جذابیت چهره او می‌شود. برخی ائقات بعضی از چهره‌های مشهور یک ناهماهنگی در صورت خود دارند که مخاطبانشان شیفته آن نماهنگی صورت آن‌ها می‌شوند. به عنولن مثال خنده کج یکی از فاکتور‌های جذابیت چهره هنرمندان معروف است.


جا افتاده بودن چهره و جذابیت صورت


تمام خانم‌ها طرفدار چهره جاافتاده‌ی مردانه هستند. مثلا جرج کلونی یک مرد هالیوودی میانسال است که توانسته است با چهره جا افتاده‌ای که دارد بین خانم‌ها حسابی جلب توجه کند، یا فوتبالیست بسیار معروف دیوید بکهام که جذابیت ذاتی دارد! جالب است که بیشتر زنانی که به لحاظ مالی استقلال کامل داشتند مدعی بودند که مردان جاافتاده و میان‌سال از نظرشان جذاب‌تر هستند.


چال گونه و جذابیت صورت

چال گونه یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب در صورت افراد است. چال گونه یک ویژگی جذاب طبیعی و خدادای است، اما امروزه اکثر دختران و پسران جوان اقدام به عمل جراحی چال گونه می‌کنند تا به آن جذابیت چهره نزدیک شوند.

ته ریش و جذابیت

خیلی از آقایان ریش‌های خود را بی نهایت بلند می‌کنند و یا این که آن را از ته می‌زنند. در حالی که بهتر است بدانند که با این کار‌ها جذابیت چهره را از خودشان می‌گیرند. یک چهره جذاب مردانه از دید خانم‌ها چهره‌ای است که دارای ته ریش باشد؛ بنابراین می‌توان از ته ریش به عنوان یکی از فاکتور‌های جذابیت آقایان یاد کرد.


سادگی چهره و جذابیت صورت

برخلاف تصور برخی زنان اکثر مردان به چشم و لب‌های زنان توجه نمی‌کنند بلکه آنان فرم کلی صورت خانم‌ها را می‌بینند و عاشق سادگی صورت می‌شوند. برای آقایان صورت‌های ساده با زیبایی طبیعی بسیار جذابتر از صورت‌های عملی با آرایش زیاد است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه جذابیت زیبایی چال گونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • شرم از بدن
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟