Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@17:23:39 GMT

دل‌نوشته پسر ناصر ملک‌مطیعی برای پدرش!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۴۶۵۶

امیرعلی ملک‌مطیعی در یادداشتی که در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرد، برای پدرش این‌گونه نوشت: «خدایا به من صبر بده، خدایا به من آرامش بده، نبودنت را چگونه تحمل کنم، جای خالی‌ات چگونه پر کنم. خودت گفتی: تا آخرش با همیم، پس چرا نماندی؟، چرا رفتی؟، برای رفتنت خیلی زود بود. من بی تو چه کنم، پدرم، عزیزم، چه فکرهایی در سر داشتیم، چه برنامه‌هایی در ذهن داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پنج سال آخر، همه کار کردم تا تو به آرزویت برسی، به عشق دیرینه‌ات برسی، به سینما و رسیدی. یادت هست وقتی تصویرت را بالای سر در سینما نشانت دادم ، چقدر خوشحال شدی؟ بغض کردی، بغلم کردی.

فیلم (نقش نگار ) بازگشت ناصر ملک مطیعی به سینما، یادت هست؟ کجا رفتی؟ باز هم میخواستی فیلم بازی کنی، بازهم قرار بود بدرخشی، کجا رفتی؟ قرار بود زندگی‌ها کنیم، خوشی‌ها کنیم، نفس‌ها بکشیم. کجا رفتی؟

من در شوک هستم اصلا باورم نمی‌شود که ( فرمان ) رفت، اصلا باورم نمی‌شود دیگر بابا ندارم، اصلا باورم نمی‌شود سینمای ایران، دیگر ناصر ملک مطیعی ندارد، کاش این بار هم فیلم بود، کاش کارگردان هستی، کات می‌داد و تو بلند می‌شدی، من بی تو چه کنم؟

تنهایم گذاشتی رفتی، من با غم نبودنت چه کنم، من با غم ندیدنت چه کنم، جواب مردم را چه دهم، جواب عمو قیصرم در غربت را چه دهم، ناصر ملک مطیعی بلند شو، بابا جانم بلند شو، بلند شو ببین مردم برایت چه می‌کنند، بلندشو ببین هنرمندان برایت چه می کنند.

بلند شو ببین، خبر رفتن‌ات را صدا وسیما هم پخش کرد، بلند شو ببین که دیگر ممنوع‌التصویر نیستی، من باور نمی‌کنم که رفته‌‌ای، تو زنده‌ای، تو همیشه زنده‌ای، برای من، برای مردم، برای سینما، خدایا به من کمک کن. خدایا صبرم بده.»/ خبرآنلاین

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون

مهاجم نروژی سیتیزن‌ها نقش خود را به عنوان یک ماشین گلزنی، به خوبی ایفا می‌کند. 

ارلینگ هالند طی ۴۵ دقیقه نخست دیدار منچسترسیتی - وولورهمپتون موفق شد برای بیست و یکمین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، هت تریک کند.

طرفداری | مهاجم ۲۳ ساله سیتیزن‌ها در دقایق ۱۲، ۳۵ و ۳+۴۵ دروازه تیم مهمان را باز کرد تا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ۲۴ گله شود و بالاتر از الکساندر ایساک (۲۰) و کول پالمر (۲۰) بخت اصلی کسب کفش طلای این مسابقات باشد. 

هالند همچنین توانسته است طی ۶۳ بازی لیگ برتری، ۶ بار هت تریک کند تا از این حیث، بالاتر از نام‌های بزرگی همچون رود فن نیستلروی، رابین فن پرسی و دیمیتار برباتوف (همگی ۵ هت تریک) قرار بگیرد. 

«چرا همیشه ۳ تا؟» طرح جالب اسکواکا از ارلینگ هالند با الهام از شادی گل معروف ماریو بالوتلی ارلینگ هالند کم کم برای نگهداری توپ‌های بعد از هت تریک، جا کم می‌آورد!
اثری از لایو اسکور طرح بلیچر ریپورت به مناسبت هت تریکی دیگر از ارلینگ هالند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون