Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل برای لیورپول-سادیو مانه/دقیقه55: سادیو مانه باضربه ساده ، اثر ضربه سر لاورن روی ارسال کرنر را در دهانه دروازه به تور دروازه رئال چسباند تا نشان دهد خیال تسلیم شدن ندارد.

دقیقه 54: ارسال لیورپولی ها در آستانه دروازه می توانست با ضربه سر لاورن به گل تساوی لیورپولی ها بدل شود اما توپ به طرز خطرناکی راهی کرنر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل برای رئال مادرید-کریم بنزما/دقیقه50: رئال مادرید که بعد از خروج صلاح چندین فرصت گل خراب کرده بود با اشتباه فاجعه بار کاریوس و پرتاب توپ به زیر پای بنزما ، به طور تصادفی گل برتری سفیدها را رقم زد. گرچه گل زیبایی نبود اما فرصت طلبی بنزما در این گل مثالزدنی بود.

دقیقه 48: لالانا با اشتباه فاحش توپ را درون محوطه به ایسکو رساند اما این مهاجم جوان دروازه خالی را به تیر دروازه زد تا خطرناک ترین فرصت رئال از دست برود.

دقیقه 3+45: کریم بنزما از جناح چپ پس از یک و دو با مارسلو تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و شوت نه چندان محکم او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 45: ناچوی پیش کشیده تا پشت شش قدم لیورپول می توانست گل نخست بازی باشد اما توپ به تور کناره دروازه خورد.

دقیقه 42: ارسال بلند مودریچ روی سر رونالدو در درون هجده قدم با ضربه سر این ستاره و دفع توپ توسط دروازه بان همراه شد و در برگشت بنزما کار را تمام کرد اما داور آفساید گرفت.

دقیقه 35: دنی کارواخال در یک نفوذ از جناح راست با ضربه خشن رابرتسون مصدوم شد و با چشمان گریان بازی را ترک کرد تا شاید جام جهانی را هم از دست داده باشد. ناچو جای کارواخال به زمین آمد.

دقیقه 28: محمد صلاح که روی یک کورس با راموس به زمین خورد و از ناحیه کتف آسیب دید، دوباره نقش بر زمین شد و از درد به خود پیچید. او ناچار به خروج از بازی شد.

دقیقه 23: لیورپول با شوت محکم الکساندر آرنولد در ریباند می توانست دروازه رئال را باز کند اما باز هم ناواس با یک واکنش تماشایی توپ را در آغوش کشید.

دقیقه 17: در حالی که بازی در اختیار لیورپول بود، می رفت تا رونالدو به تنهایی زهرش را بریزد اما شوت او از زاویه بسته با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 14: حمله دامنه دار و پر تعداد بازیکنان لیورپول و ضربات پیاپی بازیکنان این تیم درون محوطه جریمه با مقاومت مدافعان رئال و کیلور ناواس روبرو شد و هیچ توپی به چارچوب زده نشد.

دقیقه 7: موقعیت عالی لیورپولی ها روی همکاری صلاح و الکساندر آرنولد، با خروج به موقع کیلور ناواس مهار شد.

دقیقه 1: اولین نفوذ لیورپول پاس در عمق فرمینیو به محوطه جریمه رئال با حضور به موقع سرخیو راموس دفع شد.

دیدار نهایی مهمترین جام باشگاهی فوتبال دنیا از ساعت 23:15 در کیف پایتخت اوکراین آغاز شده است و رئالی ها که برای سومین فصل پیاپی به فینال رسیده اند، می خواهند مقابل لیورپول متحول شده با مربی متفکر آلمانی اش یورگن کلوپ به برتری برسند و هت تریک کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربیان دو تیم ترکیب خود برای این دیدار را اعلام کرده اند که برخلاف گفته ها گرت بیل در ترکیب اصلی کهکشانی ها جایی ندارد و باز هم روی نیمکت نشسته است.  بازی نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا امشب (شنبه) به وقت تهران به میزبانی ورزشگاه المپیسکی کیف به قضاوت میلوارد مازیچ صرب انجام می‌شود.

ترکیب اصلی رئال مادرید: ناواس- راموس- واران- مارسلو- کارواخال- کاسمیرو- کروس- مودریچ- ایسکو- رونالدو- بنزما

ترکیب اصلی لیورپول: کاریوس- آرنولد- لوورن- فن دایک- روبرتسون- هندرسون- واینالدوم- میلنر- صلاح- مانه- فرمینو

اگر رئال مادرید قهرمان شود، اسپانیا برای پنجمین بار در اروپا دبل خواهد کرد و هر دو جام قاره را به خانه خواهد برد. پیش از این در سال های 2006 (سویا-بارسا)، 2014(سویا-رئال)، 2015(سویا-بارسا)، 2016(سویا-رئال) همزمان فاتح لیگ اروپا و لیگ قهرمانان شده اند. اتلتیکو 10 روز پیش توانست در لیگ اروپا قهرمان شود و حال باید دید رئال برابر لیورپول چه خواهد کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن رئال مادرید و کادیز در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و کادیز امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز رئال مادرید و کادیز

لالیگا اسپانیا (رئال مادرید - کادیز) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750454

دیگر خبرها

  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین