Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مدیر حوزه علمیه اردکان در مراسم تجدید بیعت طلاب و روحانیون اردکانی با شهدای گمنام در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، با یادآوری جمله تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود، خاطرنشان کرد: این ارزش‌ها، همان ایستادگی، مقاومت و اطاعت‌پذیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، اطاعت‌پذیری را شاخص مهمی برشمرد و فتح خرمشهر را نیز مرهون همین روحیه دانست و افزود: رزمندگان و مردم خرمشهر همه تلاش خود را برای تحقق این دستور امام به کار بستند و به این فتح بزرگ دست یافتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید کمالی اظهار داشت: به لطف خداوند مردم ما ولایت‌پذیر هستند و در برهه‌های مختلف با حضور به‌موقع خود از انقلاب و اهداف نظام دفاع کرده‌اند، ولی مسئولان چه؟ متأسفانه مشکلات مختلف کشور به دلیل اطاعت ناپذیر بودن برخی از مسئولان است.
وی گفت: عبور از خطوط قرمز رهبری در مذاکرات، گره زدن همه مشکلات ریزودرشت کشور به برجام، اعتماد به دشمن و تحقق پیدا نکردن اقتصاد مقاومتی همه به دلیل عدم اعتنا به توصیه‌ها و فرمان‌ها رهبری و اطاعت نکردن از ایشان است.
فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه اردکان در پایان از طلاب و روحانیون خواست که در راستای تحقق حوزه انقلابی، سخنان مهم مقام معظم رهبری درزمینه‌های مختلف را برای مردم تشریح نمایند و مساجد را به سمت‌وسوی اهداف انقلاب سوق دهند.
گفتنی است که در این برنامه، طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه اردکان با حضور در مقبره شهدای گمنام میدان امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه و ذکر توسل، با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران

پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در بام ایران همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت از سوی خادم‌یاران رضوی چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درمی‌آید.

آیین به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد و در جوار مزار شهدای گمنام روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۸:۰۰ صبح با حضور مردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

پرچم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهرکرد برافراشته شد + تصاویر

شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهرکرد، کانون خدمت رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام تپه نورالشهدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در برگزاری آیین اهتزاز پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد