Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قوامی مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه دفاتر کارگزاری همانند سایر صنوف استیجاری هستند، اظهار کرد: این دفاتر کارگزاری به دلیل استیجاری بودن، مجبور به جابجایی برخی کارگزاری‌ها بعد از اتمام قرارداد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوامی با بیان اینکه قراردادهای اجاره دفاتر کارگزاری‌های بیمه در اغلب اوقات 2 یا 3 ساله است، گفت: به دلیل اینکه این دفاتر خصوصی هستند و قادر به خرید ملک نیستند، همین امر باعث می‌شود تا آن کارگزاری در ملک استیجاری بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات برای متقاضیان به دلیل جابجا شدن، مشکلاتی در دفاتر کارگزاری ایجاد می‌شود، تصریح کرد: گاهی اوقات ازدحام جمعیت در کارگزاری‌های واقع در برخی از خیابان‌های شهر موجب نارضایتی و اعتراض کسبه اطراف کارگزاری‌ها می‌شود، در نتیجه صاحب ملک از تمدید قرارداد اجاره، منصرف می‌شود.

وی افزود: شعب كارگزاری بيمه تأمين اجتماعی كه وظايفی چون تمديد و عوض كردن دفترچه بيمه و دريافت ليست كارفرمايان و بيمه‌شدگان خويش فرما را بر عهده دارند، هر روز صبح مملو از افرادی هستند كه می‌توانند برای اطرافیان مزاحمت ایجاد کنند.

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به فضای موجود، کمتر افرادی قادر هستند که نسبت به خرید ملک برای ثابت ماندن دفتر کارگزاری‌ها، اقدام کنند، به ویژه در شهر تهران که این مشکل سخت‌تر می‌شود.

قوامی در پایان گفت: رفع این معضل نیازمند برنامه ریزی دقیق است و همچنین باید اقداماتی در جهت جلوگیری از سردرگمی شهروندان مراجعه کننده به دفاتر کارگزاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی وزارت کار بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند