Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@00:59:09 GMT

سروش رفیعی جانشین محسن مسلمان در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۸۸۹۰۲

سروش رفیعی جانشین محسن مسلمان در پرسپولیس

با اعلام سرپرست پرسپولیس جدایی محسن مسلمان از پرسپولیس قطعی شده و حالا همه منتظرند تا جانشین این بازیکن در ترکیب سرخپوشان را بشناسند که گویا این بازیکن سروش رفیعی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرشاسبی سرپرست پرسپولیس اعلام کرد محسن مسلمان در فهرست برانکو برای فصل بعد حضور ندارد و بدین ترتیب جدایی بهترین پاسور لیگ هفدهم از جمع سرخپوشان قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این سوال مطرح است که جانشین مسلمان در ترکیب سرخپوشان چه کسی خواهد بود.  سروش رفیعی بازیکن مورد علاقه برانکو که فصل قبل را در الخور قطر توپ زد، حالا در تیرراس برانکو قرار دارد تا بتواند بار دیگر مغز متفکر پرسپولیسی ها در میانه میدان باشد.

سروش که در تجربه اول حضور در پرسپولیس، یک نیم فصل موفق را تجربه کرد می تواند بار دیگر عصای دست برانکو باشد. بازیکن با اخلاق و کم حاشیه ای که تمام خصلت های یک هافبک خلاق و طراح را دارد و می تواند نقش پاسور طلایی تیمش را ایفا کند.

میل به گلزنی دیگر ویژگی مهم رفیعی به شمار می رود که او را نسبت به سایر بازیکنان مشابه خود متمایز می کند. بهرحال رویای بازگشت سروش به پرسپولیس در گرو باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان در تابستان است. البته احتمالا این بازیکن اگر هم پنجره باز نشود نیم فصل دوم به پرسپولیس می پیوندد.

سروش رفیعی که در یک نیم فصل پیراهن خاص شماره ۷ را بر تن کرد.

ورزش سه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن مسلمان برانکو ایوانکوویچ حمیدرضا گرشاسبی سروش رفیعی محسن مسلمان مدیرعامل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس