Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نماینده تیم ملی تکواندو بانوان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا حذف شدند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از روز گذشته (شنبه) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز وفردا به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (یکشنبه - 6 خردادماه) و در روز دوم، رقابت های اوزان 63-، 80- و 87- کیلوگرم مردان و 53-، 67- و 73- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، مهدی خدا بخشی (وزن 80- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و هانیه اخلاقی (وزن 73- کیلوگرم) هوگوپوشان ایرانی در این روز هستند.

در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست ابتدا با نتیجه 19 بر 11 از سد "بانو منصوروآ" از قزاقستان گذشت اما در ادامه و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب "یونفی گو" از چین شکست خورد تا از دور مسابقات کنار برود.

همچنین در وزن 73- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در گام نخست با نتیجه 27 بر 7 از سد "ماریا رگی" از هندوستان گذشت اما در ادامه و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل "دا بین لی" از کره‌جنوبی با نتیجه 20 بر 11 مغلوب شد تا پرونده او نیز در این مسابقات بسته شود.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی