Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@04:53:07 GMT

◄ کوتاهی‌های صنف کامیون‌داران مشکل اصلی است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۴۰۳۴

◄ کوتاهی‌های صنف کامیون‌داران مشکل اصلی است

تین‌نیوز | 

مشکلاتی که از گذشته در صنف کامیون‌داران وجود داشته در یک ماه اخیر به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت دلار جدی‌تر شد و باعث شد هفته گذشته، جمعی از کامیون‌داران در استان اصفهان و برخی نقاط کشور در تجمعاتی خواهان رسیدگی به مشکلات صنفی خود باشند.

به گزارش تین‌نیوز، آن‌ها پایین بودن نرخ کرایه، نبود بار، نرخ بالای بیمه، گرانی قطعات یدکی و نبود عدالت در توزیع بار در بنادر و مجتمع‌های بزرگ تولیدی را از مهم‌ترین مشکلات صنفی خود اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود همه مشکلات در صنف کامیون‌داران دور از ذهن نیست و می‌توان جانب حق را به این قشر زحمت‌کش و به جرأت می‌توان گفت که تنها دلیل بروز این مشکلات مربوط به کوتاهی‌های صنف کامیون‌داران است که باعث شده کاسه صبر آن‌ها لبریز شود.

اینک که نرخ دلار افسارگسیخته است نباید انتظار داشت که کامیون‌داران با نرخ کرایه سال گذشته، بار را جابه‌جا کنند. به‌طور مثال، هر کامیونی که در جاده در حال جابه‌جایی بار به اقصی نقاط کشور است به‌طور متوسط هرماه یک‌بار، بایستی لاستیک‌های آن تعویض شوند و در حال حاضر، قیمت هر حلقه لاستیک ماشین سنگین نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد افزایش قیمت داشته است و این تنها بخشی از هزینه‌ها است که بر عهده کامیون‌داران است و دیگر نباید انتظار داشت که کامیون‌داران نسبت به شرایط موجودی که برای آن‌ها به وجود آمده است بی‌تفاوت باشند.

به گزارش تیتر برتر، برای حل مشکل کامیون‌داران افزایش قیمت 20 درصدی نرخ کرایه‌ها از سوی کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران کشوری‌اید اعمال شود و از طرفی هم اداره تعزیرات حکومتی بر روی قیمت کالاهای موردنیاز کامیون‌داران نظارت کافی داشته باشند و دولت نیز باید که به موضوع حل مشکلات کامیون‌داران به‌صورت جدی ورود پیدا کند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اعتصاب رانندگان رانندگان باری توقف بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند