Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای از امروز یکشنبه ششم خرداد ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۹۷ که پذیرش در آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) می‌باشد از امروز یکشنبه ششم خرداد ماه، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org آغاز و روز شنبه ۱۲ خرداد پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و سایر مقررات مرسوم در آزمون فوق از امروز یکشنبه ششم خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، لذا کلیه داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در این آزمون می‌توانند منحصرا در یک رشته امتحانی متناسب با رشته تحصیلی طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای متقاضی ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: با توجه به این که پرداخت هزینه ثبت نام، صرفا اینترنتی انجام می‌گیرد، ‌لذا داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش با پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی نیز می‌باشند، ضرورت دارد علاوه بر پرداخت ۲۲۰ هزار ریال نسبت به پرداخت ۵۵ هزار ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور اقدام کنند.

انتهای پیا

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ثبت نام دوره های کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه فنی وحرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )