Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم یادبود سالروز آزادسازی خرمشهر عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مراسم یادبود سالروز آزادسازی خرمشهر عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار می‌شود.

در این مراسم حسن باخرد به روایت گری پیرامون چگونگی آزادسازی خرمشهر می‌پردازد و قرار است از خانواده شهدای مدافع حرم و فعالین راهیان نور دانشگاه فرهنگیان تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم یادبود آزادسازی خرمشهر در سالن امام رضا (ع) ساختمان شهید خورشیدی دانشگاه فرهنگیان مشهد به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روز‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. در این روز شهر مقاوم خیز خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت در ۴ آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن در آمده بود، پس از ۵۷۸ روز (۱۹ ماه)، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان مشهد خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش آموزان آبادانی و خرمشهری به همراه پاک بان ها و معلمان خود با حضور در مراسم روز زمین پاک و بوستان های شهر بر لزوم حفاظت از زمین پاک تاکید کردند. نجات زمین از پلاستیک شعار امسال هفته زمین پاک است. 

آنان با جمع آوری زباله ها از میان شاخ و برگ درختان، حاشیه رودخانه و بوستان ها از بزرگسالان خواستند در تولید کمتر زباله بویژه پلاستیک و جلوگیری از زباله پراکنی در محیط زیست در حفظ محیط زندگی برای نسل های آینده کوشا باشند. 

کودکان و نوجوانان آبادانی و خرمشهری با ابراز نگرانی از گسترش پلاستیک در سطح شهرها و روستاها تاکید کردند: زمین ثروتی عظیم است که آیندگان برای ادامه حیاتی شاد و پرانرژی به پاکی آن نیاز دارند و حفاظت از آن وظیفه نسل های کنونی است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های زیست محیطی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد که در قسمتی از آن دانش آموزان کاغذها را جمع آوری و در بطری های پلاستیکی ذخیره کردند تا برای بازیافت از محیط زیست جمع آوری شود.

محمود رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گوشه ای از این مراسم با اشاره به اینکه نظافت شهری و جمع آوری پسماند‌ها از جمله وظایف خدمات شهری شهرداری است افزود: در شبانه روز ۱۲۰ تن زباله در این شهر جمع آوری می‌شود که این میزان در تعطیلات نوروز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ تن افزایش یافت. 

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک