Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی به رئیس جمهور لبنان، فرا رسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی جنوب این کشور از اشغال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: بدون شک لبنان در خط مقدم مبارزه با زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی قرار داشته و در این راستا همدلی و اتحاد مثلث طلایی دولت، ارتش و مقاومت، نقش به سزایی در تحقق این پیروزی بزرگ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی خطاب به رئیس جمهور لبنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سپهبد میشل عون

رئیس جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرا رسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را صمیمانه به جناب‌عالی و ملت دوست و برادر لبنان تبریک می‌گویم.

بدون شک لبنان در خط مقدم مبارزه با زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی قرار داشته و در این راستا همدلی و اتحاد مثلث طلایی دولت، ارتش و مقاومت، نقش به سزایی در تحقق این پیروزی بزرگ داشت.

ضمن اعلام مجدد حمایت قاطعانه جمهوری اسلامی ایران از ثبات و استقرار آرامش در جمهوری لبنان، از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و پیشرفت روزافزون مردم لبنان را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن مجلس دولت مسجد مصلی تهران شیراز رژیم صهیونیستی حسن روحانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد