Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیات تکواندو مازندران از درخشش تکواندوکاران مازندرانی در بیست‌و‌سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در هوشیمینه ویتنام خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسین بریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به درخشش چهار تکواندو مازندرانی در مسابقات در بیست‌و‌سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در هوشیمینه ویتنام اظهار کرد: تکواندوکاران مازندرانی در بیست‌و‌سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در هوشیمینه ویتنام بسیار خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این پیکارها چهار تکواندوکار مازندرانی موفق به کسب سه نشان خوش رنگ طلا و یک نشان نقره شدند.

سرپرست هیات تکواندو مازندران به فارس گفت: در رشته پاراتکواندو احمد نریمانی با اقتدار موفق به کسب نشان خوشرنگ طلا شده است.

بریمانی افزود: همچنین هدایت آریانفر در رقابت‌های انفرادی پومسه موفق به کسب نشان طلا و رحمت نظری نیز به نشان طلای تیمی در این مسابقات دست یافت.

وی در ادامه یادآور شد: فرزان عاشورزاده دیگر ملی‌پوش مازندرانی نیز نشان نقره را از آن خود کرد.

سرپرست هیات تکواندو مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در هوشیمینه ویتنام، طی امروز و فردا سروش احمدی، احمد محمدی و زهرا پوراسماعیل به عنوان سه تکواندوکار دیگر مازندرانی به روی شیاپچانگ می‌روند که هر سه تکواندوکار مازندرانی شانس کسب مدال در این مسابقات را دارند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو