Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی موسوی امروز در جلسه توسعه زیر ساخت های بازارچه چیلات دهلران گفت: باتوجه به مصوبه هئیت دولت در خصوص ایجاد بازارچه چیلات ضرورت دارد که همه دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در بحث زیر ساخت های این مرز اقدامات خوبی صورت گرفته است و تا قبل از اربعین زیر ساخت های آن تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: برای اجرای فیبرنوری بازارچه مرزی چیلات باید همه دستگاه های مرتبط همکاری کنند تا در اجرای کار مانعی وجود نداشته باشد.

موسوی افزود: مشکلاتی در مرز چیلات دهلران وجود دارد که باید کشور عراق در راستای حل آنها پای کار بیاید.

وی عنوان کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیر ساختهای مرز چیلات هزینه شده است.

موسوی اظهار داشت: خوشبختانه در جلسه شورای برنامه ریزی استان  هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برای تکمیل زیر ساختهای مرز چیلات اختصاص یافته است.

وی گفت: علاوه بر بازارچه چیلات ما باید مقدمه گذر مرزی را برای اربعین فراهم کنیم.

اجرای فیبرنوری مرز چیلات به طول ۴۵ کیلیومتر

مدیر کل ارتباطات زیر ساخت استان ایلام گفت: باتوجه به اینکه مرز چیلات یکی از مرزهای مهم و حساس در بحث اربعین است، تامین زیرساخت های ارتباطی یکی از نیاز های ضروری این مرز است.

 رضا حسن پور بیان داشت: با پیگیری صورت گرفته شرکت ارتباطات زیر ساخت به عنوان متولی بستر ارتباطی باید ظرفیت شبکه فیبرنوری مرز چیلات دهلران را تامین کند.

مدیر کل زیر ساخت استان ایلام اظهار داشت: خوشبختانه اجرای فیبرنوری مرز چیلات به طول ۴۵ کیلیومتر با هزینه بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پیمان رفته است.

حسن پور گفت: باتوجه به مشخص شدن پیمانکار، این پروژه  در مدت چهار ماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص زیر ساخت بین المللی  مرز چیلات گفت: اگر فیبرنوری مرز چیلات را پایدار کنیم قطعا در آینده همانند مرز مهران پایانه فیبرنوری در این مرز ایجاد خواهد شد که این امر می تواند توسعه ارتباطی دیتا و پوشش اپراتور در چیلات باشد.

کد خبر 4307263

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ارتباطات زیرساخت مرز چیلات دهلران ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد بیرجند مشهد خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج بارش باران قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است