Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد باقر اسلامی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این همایش شناسایی مقررات بانکی و چالش‌های پیشرو در رسیدگی‌های قضایی و راهکار‌های حمایت قانونی از سرمایه گذاران و گرفتاران مشروع بانکی است

این مقام قضائی اعلام کرد:این همایش تابستان سال جاری (۱۴ و ۱۵ شهریور) با حضور قضات دیوان عالی کشور، قضات حقوقی محاکم قضایی کشور، کارشناسان و اساتید برجسته و مطرح دانشگاهی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محور‌های این همایش را ،عقود صوری، تشریفات فروش اقساطی سهم الشرکه بانک، مسئولیت مدنی و قراردادی بانک‌ها در ورشکستگی بنگاه‌های اقتصادی، امهال بدهی، نحوه و ملاک محاسبه سود در عقود مشارکتی و مبادله‌ای و تشریفات درخواست صدور اجرائیه ثبتی بیان کرد.

انتهای پیام/ی

همایش "عقود بانکی از ماهیت تا اجرا" در کرمان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه