Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@04:43:02 GMT

شلیک در تهرانسر برای دستگیری سارق حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۹۷۶۲۶

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارق حرفه‌ای با شلیک هوایی پلیس خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسین فاضلی درتشریح جزئیات این خبر گفت: دیروز ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که ناگهان فریادهای یک شهروند که از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر می‌داد، توجه آنها را به خود جلب کرده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تحقیقات ماموران گشت کلانتری گفت: ماموران در جریان بررسی های خود دریافتند که سارقی موتورسوار اقدام به سرقت تلفن همراه این فرد کرده و متواری شده است که  ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند اما این سارق موتورسوار با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک به فرار خود ادامه داد. 
رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه با توجه به اقدامات دیوانه وار سارق احتمال داشت در این تعقیب و گریز به شهروندان آسیب وارد شود گفت:  ماموران به ناچار با رعایت قوانین مربوطه اقدام به شلیک هوایی کرده و متهم را مجبور به توقف کردند که با این اقدام متهم دستگیر و به همراه موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد.
فاضلی با اشاره به دعوت مالباخته به کلانتری گفت: مالباخته نیز اقدام به شکایت از سارق کرده و در این زمینه پرونده ای تشکیل و در اختیار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده برای تکمیل پرونده، گفت: این فرد در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به ده‌ها فقره سرقت دیگر به این شیوه در محله های تهرانسر اعتراف کرد و گفت که با پرسه زنی در این محدودهها اقدام به سرقت تلفن همراه کرده است.
رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر افزود: متهم پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۵۶۹۴ تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی