Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي جوانان کاراته کشورمان به يک عنوان پنجمي و يک عنوان هفتمي دست يافت, ضمن اينکه کاراته کاي قزويني حاضر در اين رقابتها نيز به مدال برنز رسيد.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون کاراته، در ليگ جهاني بلغارستان که با حضور 1858 کاراته کا از 72 کشور در شهر صوفيه برگزار شد, محمد کاظمي پور کاراته کا قزويني در وزن منهاي 76 کيلوگرم مبارزه مي کرد، در دور اول جاکوب ماتجکا از چک را 4 بر 0 شکست داد، سپس با حساب 2 بر يک از سد آلين کنستانتين از روماني گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمي پور در دور سوم تئودور رانچف از بلغارستان 2 بر 1 مغلوب کرد تا در گام‌ چهارم کريستين ويليامز از هلند را در هانتي شکست دهد.
اين کاراته کا در مصاف پنجم با ساچکوسکاي از بلاروس صفر بر صفر شد که با راي داوران برنده از تاتامي خارج شد.
در نيمه نهايي کاظمي پور 3 بر 0 مغلوب ماکسيم گايورنسکاي از روسيه شد.
او براي کسب نشان برنز موفق شد ساکي ياما حريف ژاپني را شکست دهد و بر سکوي سوم ليگ جهاني بلغارستان بايستد.
در ساير اوزان، مبينا حيدري در وزن منهاي 59 دختران به مقام پنجم دست يافت و عليرضا فرجي در وزن منهاي 61 کيلو گرم هفتم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاراته ايران تاتامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است

حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند