Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی از هادیان سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان خوسف اظهار داشت: مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران و روش های دستیابی  و حفظ آن متنابه می باشد و همه این مؤلفه ها حول یک هدف واحد قرار دارد و آن وحدت کلمه و اسلام ناب محمدی است.

وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی در زمان آزادشدن خرمشهر فرمودند« خرمشهر را خدا آزاد کرد» مشخص کننده مسیر هر مسلمان ایرانی است که برای حل مشکلات خود باید به خدا توکل کنند و از آموزه های قرآن بهره بگیرند و مشکلات خود را خودشان حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل سیاسی گفت: هیچ بیگانه ای برای اینکه ما به اهداف مان برسیم به ما کمک نخواهد کرد چرا که این بیگانگان بدنبال براندازی، مهار و یا تغییر رفتار ایران در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی ، فرهنگی و عدم دخالت در سطح منطقه هستند.

نوفرستی افزود: آمریکا مؤلفه های ایران را شناخته  است، یکی از مهمترین مولفه های قدرت ایران تکیه و اتکاء نظام به امدادهای غیبی است و اگر به همین ریسمان محکم الهی چنگ بزنیم نیازمند هیچ کشور دیگری برای همکاری و تعامل نخواهیم بود.

 وی گفت: ملت ایران بایستی پس از خروج آمریکا از برجام  کمک نظام باشند و فضای روانی جامعه را کنترل کنند، چرا  که  آمریکا، ایران را با کشورهای کره شمالی و لیبی اشتباه گرفته است و فکر می کند ایران به انرژی هسته ای وابسته بوده و بدون آن نخواهد توانست با دخالت های آن ها در سطح منطقه مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: ایرانیان باید در عرصه اقتصاد مقاومتی کوشا باشند و مصرف بهینه را داشته باشند چرا که درست مصرف کردن کم مصرف کردن نیست بلکه مدیریت مصرف است، امروز باید مدیریت بازار دست مردم ایران باشد  نه اینکه وابسته به خارج و برجام باشد.

نوفرستی  گفت: با خروج آمریکا از برجام به لحاظ حقوقی  برجام نمانده است و آیا آمریکا از این پیمان شکنی نباید  ضربه  بخورد پس از لحاظ حقوقی برجام  مشکل داشته است.

وی اظهار داشت: 62 درصد تبادلات جهانی با دلار است و این امر سبب می شود شرکت توتال که تمام تبادلات  ارزی آن  با  بانک های  آمریکایی است اگر در ایران بماند  تحریم می شود و ضرری که از این بابت می بینید بسیار بیشتر از فوایدی است که از ماندن در ایران نصیبش می شود بنابراین ترجیح می دهد از ایران خارج شود.

این کارشناس سیاسی افزود: کشورهای  اروپایی و شرکت ها و بانکهای بین المللی که استقلالی از خود ندارند و وابستگی خاصی به امریکا دارند  هر چه آمریکا بگوید را عمل می کنند، چرا که  اگر این کار را نکردند کلیه تعاملات و مبادلات بانکی و ارزی شان توسط آمریکا تحریم می شود بنابراین تعامل و همکاری با اینگونه کشورها  امر  بی نتیجه ای خواهد بود.

هادی سیاسی در پایان گفت: آنچه مدنظر آمریکا و اروپاست تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران در مسائل نظامی و منطقه ای است و اروپا نیز مانند آمریکا در پی همین سیاست است، آمریکا از برجام خارج شد تا تحریم کند و اروپا در برجام ماند تا قدرت هسته ای ایران را کنترل کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت برای حفظ منافع ملی ایالات متحده، تعامل با حکومت طالبان ضروری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت برای حمایت از «مردم افغانستان و منافع ملی ایالات متحده»، تعامل با حکومت طالبان ضروری است.

وی افزود تعامل این کشور با حکومت طالبان زمینه مبارزه با تروریسم را فراهم می‌کند و مسائل حقوق بشری در افغانستان نیز در دستور کار واشنگتن است.

پیش از این نیز «کارن دکر» کاردار سفارت آمریکا برای افغانستان در گفتگو با «د نیو هیومنیترین» گفته بود واشنگتن در شرایطی قرار دارد که باید از طرفی سیاست عدم به رسمیت‌شناختن طالبان را دنبال کند و از جانب دیگر در پی تعامل عملی با کابل باشد.

شورای امنیت قطعنامه سازوکار تعامل با طالبان را تصویب کردسازمان ملل: حضور زنان در دولت افغانستان شرط تعامل با طالبان استروزنامه آمریکایی: «بایدن» در برابر درخواست‌ها برای تعامل با طالبان مقاومت می‌کند

جامعه اطلاعاتی آمریکا نیز پیش‌تر در ارزیابی سالانه خود از تهدیدات علیه این کشور اعلام کرده بود  قدرت و تعامل بین‌المللی حکومت طالبان افزایش یافته است.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفته بود کشورهای جهان براساس منافعی که دارند با طالبان در تعامل هستند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی