Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ زبیده بیگلری افزود: برای ترویج فرهنگ قرآنی غرفه ای جهت ثبت نام طرح حفظ مجازی قرآن کریم در محل سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از سوی این اداره کل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد علاقه‌مند به حفظ قرآن هستند که به دلایل مختلف امکان حضور در کلاس را ندارند لذا به این حوزه ورود نمی‌کنند از طرفی شناخت چندانی از مراکز حفظ غیر حضوری هم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: این فرصت فراهم شده که ضمن معرفی مرکز حفظ مجازی قرآن، ثبت نام حضوری انجام شود که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است.

بیگلری گفت: در مرکز حفظ مجازی شرایط پذیرش افراد از سه سال به بالا فراهم است و علاقه‌مندان پس از ثبت نام با یک آزمون شفاهی که توسط اساتید مرکز گرفته خواهد شد آموزش داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۰۰ نفر در استان خراسان رضوی از طریق مرکز مجازی حفظ حضرت زینب(س) مشهد مشغول حفظ قرآن هستند.

کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از تعداد کل قرآن آموزان ۴۵۰ نفر از مشهد هستند و تعداد ۲۴ استاد حافظ در مرکز حفظ مجازی حضرت زینب(س) مشغول آموزش حفظ قرآن به صورت غیرحضوری هستند.

بیگلری ادامه داد: همه ساله به منظور ارتقاء سطح کیفی در شیوه تدریس و همچنین محفوظات اساتید طرح حفظ قرآن نیز از سوی اداره کل اوقاف دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ف.غ

۹۰۰ نفر در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم مشغول حفظ هستند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین