Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:21:16 GMT

آقای بازیگر: نمی خواستم به هیچ زنی آزار برسانم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۲۴۸۳

آقای بازیگر: نمی خواستم به هیچ زنی آزار برسانم

فریمن در جدیدترین بیانیه خود به دفاع از خود در برابر اتهامات رسوایی جنسی پرداخت و گفت: بی نهایت احساس ضعف و سر خوردگی می کنم. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طی هفته گذشته "مورگان فریمن" بازیگر مطرح هالیوودی که همواره در اکثریت فیلمها در نقش مرد عاقل و خردمند به ایفای نقش می پردازد، این به رفتار و آزار جنسی توسط هشت زن سینمای هالیوود متهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورگان فریمن پس از این اخبار و قرارگیری نامش در کنار فهرست بلند و طولانی رسوایی های جنسی هالیوود واکنش نشان داد و گفت: من قصد آزار کسی را نداشتم. همه مرا می شناسند. اما سیل انتقادات با این واکنش تغییری نکرد و فریمن باز هم واکنش نشان داد.

فریمن در جدیدترین بیانیه خود به دفاع از خودش پرداخت و گفت: بی نهایت احساس ضعف و سر خوردگی می کنم. هشتاد زندگی ام در مرز نابودی و هلاکت است. تنها در یک چشم به هم زدن همه چیز برایم نابود شد. من صدا تمامی کسانی که قربانی آزار جنسی قرار گرفته اند را می شنوم.

وی ادامه داد: آزار و اذیت و تجاوز جنسی در سینمای هالیوود وحشتناک است. من تمام اتهامات را رد می کنم زیرا نمی خواستم و نمی خواهم هیچ زنی از من ناراحت شود. من هیچ وقت قصد نداشتم محیطی نا آرام برای همکاران زن خود بسازم.

سال گذشته طوفان رسوایی جنسی سینمای هالیوود را در نوردید و این اتفاق تا جایی پیش رفت که اکثر بازیگران زن سینمای هالیوود در اعتراض به این موضوع در مراسم گلدن گلوب لباس سیاه پوشیدند.

آغاز افشاگری ها درباره رسوایی جنسی در سینمای هالیوود به اتفاقات "هاروی واینستاین" تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود باز می گردد. وی که سابقه همکاری طولانی با "کوئینتین تارانتینو" را دارد از سوی چندین بازیگر زن متهم به آزار جنسی شد.

منبع:افکارنیوز

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ

سونگ هه کیو، بازیگر مطرح کره‌ای است که بیشتر ما او را با ایفای نقش ماندگارش در سریال «نسل خورشید» به یاد داریم. این بازیگر که مدتی است دنیای مدلینگ را جدی‌تر از بازیگری دنبال می‌کند، بارها با استایل‌های کت و شلواری و جذابش رخ نموده‌است.

در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت و شلوارهای جذاب سونگ هه کیو که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بر تن او نشسته‌اند و با مدل کفش‌های متفاوتی نیز ست شده‌اند.

منبع:‌ وب سایت چی بپوشم

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد