Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سیدى مربی دروازه بانان فصل گذشته تیم سپیدرودرشت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پرداخت نشدن  مطالباتش از سوی مسئولان باشگاه سپیدرود گفت: طبق بیانیه و اطلاع رسانى باشگاه سپیدرود قرار بود در تاریخ هاى ششم و هفتم خردادماه مطالبات کادرفنى سابق این تیم پرداخت شود که به همین دلیل امروز به همراه وکیل على کریمى و دیگر اعضا به این باشگاه رفتیم و در جلسه اى که جعفرزاده رئیس امور مالى حضور داشت شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تن زاده اعلام کرد که شرایط تسویه حساب ندارند و منتظر مالک جدید هستند تا براى مطالبات کادرفنى پول نقد پرداخت کند. با این شرایط ما منتظر هستیم تا على کریمى تصمیم بگیرد. البته تا زمانى هم که تسویه انجام نشود تمرینات سپیدرود با حضور على کریمى و کادرش ادامه خواهد داشت.

مربى دروازه بانان فصل گذشته سپیدرود بیان کرد: درگذشته تجربه تلخى را در تیم نفت تهران داشتم و در نهایت این تیم به دسته هاى پایین تَر سقوط کرد. در حال حاضر هم باشگاه سپیدرود همان راه تیم نفت تهران را در پیش گرفته و هیچ مرجعى هم نیست که به این موضوعات ورود کند. فدراسیون فوتبال با وجود کلى پرونده انضباطى معلوم نیست چه کار مثبتى انجام داده است؟ نفت تهران با ٣٣ میلیارد تومان نابود شد و به جاى اینکه مسئولان این تیم را در دست بگیرند، اما هیچ توجهى به این باشگاه نمى کنند. باشگاه سپید رود نیز بعد از ٢٤ سال توانسته به لیگ برتر صعود کند و در حال حاضر همان شرایط باشگاه نفت را دارد.

سیدى ادامه داد: وضعیت پرداخت مطالبات ما مشخص نیست. در صورتى که ما توانستیم تیم سپید رود را در لیگ برتر نگه داریم و انتظار داشتیم بقاى این تیم کم رنگ نشود و شرایط ویژه اى براى سپیدرود رقم بخورد، اما برخى افراد به هر دلیلى دوست دارند در فوتبال بمانند و این مسیر را به انحراف بکشانند و مطمئن باشید عذاب وجدان با آن‌ها همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت واکنش باشگاه سپید رود رشت به نامه کریمی بیانیه باشگاه سپیدرود درباره صحبت‌های علی کریمی

او بیان کرد: رشت با این پتانسیل که مى تواند بازیکنانى همچون حسین ابراهیمى، جهانبخش، شاهین مصلح، قربانزاده و خیلی بازیکنان دیگر را به فوتبال ما معرفی کند در حال نابودى است و ما با این کار‌ها رویاى بچه هاى ١٢-١٣ ساله رشت را از بین مى بریم. شاید روزى در این تیم به عنوان مربى باشم یا نباشم، اما هر چه که هست باید بدانیم سپیدرود متعلق به مردم است و نباید نابود شود.

انتهای پیام/

تهدید اساسی کادر فنی سابق سپید رود؛ به تمرینات باز می‌گردیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری