Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش خبرنگار ایران اکونومیست؛ صبح یکشنبه 6 خرداد ماه جمعیت زیادی از مردم به ساختمان شماره دو خانه سینما رفتند تا این هنرمند قدیمی را به سمت خانه ابدی بدرقه کنند.

در این مراسم که با اجرای کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما همراه بود، وجه غالب سخنرانی‌ها گله از عملکرد صدا و سیما بود که بیشتر از سوی مردم عنوان شد و هنرمندان نیز در سخنان خود این موضوع را مطرح کردند که چرا بعد از مرگ، صدا و سیما به ناصر ملک مطیعی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





پیکر ناصر ملک مطیعی پس از اقامه نماز توسط حجت‌ الاسلام آهنگران، روی دوش مردم و در خیابان وصال شیرازی به قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

از جمله هنرمندان و مسوولان حاضر در این برنامه به سعید راد، فرامرز قریبیان، پوری بنایی، بهزاد فراهانی، خشایار اعتمادی، سالار عقیلی، مهدی میامی،فریدون جیرانی، حسین محجوب، منوچهر شاهسواری، ابراهیم داروغه‌زاده، داریوش فرهنگ، حبیب اسماعیلی،مهناز افشار، ایرج راد، ایرج نوذری، داریوش اسدزاده، مستانه مهاجر، شهره سطانی و بهزاد فراهانی می‌توان اشاره اشاره کرد.


ناصر ملک مطیعی در سن ۸۸ سالگی بامداد شنبه 5 خرداد ماه از دنیا رفت؛ او متولد ۱۳۰۹ در تهران بود و در حدود ۱۰۰ فیلم‌ و سریال در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده بود.

وی علاوه بر بازیگری، سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی سینما را نیز در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود داشت.

ملک‌مطیعی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازی نکرد اما در سال ۱۳۹۲ در فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی مقابل دوربین رفت و پیش‌تر هم مقابل دوربین مستند «قیصر 40 سال بعد» به کارگردانی مسعود نجفی رفت.

این بازیگر پیشکسوت طی روزهای گذشته به علت نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود.














عکاس: پگاه عارفی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی خانه سینما وصال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور

میثم مطیعی در جدیدترین توییت خود به مردم هشدار داد و نوشت: اگر شیعیان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بی‌تفاوت باشند، کربلا رخ خواهد داد نه ظهور!

توییتر میثم مطیعی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد