Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@14:24:09 GMT

انتصابات جدید در گمرک ایران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۶۰۲۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از روابط عمومی گمرک ایران؛­­براساس این احکام،­­لیلی اورنگی به سمت ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی و مدیرکل گمرک تبریز و غلامرضا بلوطی میرزا به سمت ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز منصوب شده است.­اورنگی پیش از این مدیرکل گمرک سهلان و بلوطی میرزا نیز مدیرکل گمرک بندر امام خمینی (ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، رئیس کل گمرک ایران در حکم دیگری محمدرضا جعفری را به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی استانها منصوب کرد. جعفری پیش از این ناظر گمرکات استان خوزستان بود.

همچنین در احکام دیگری از سوی رئیس کل گمرک ایران توحید آذربد به سمت سرپرست گمرک سهلان و حسن لویی نیز به عنوان سرپرست گمرک جلفا منصوب شدند.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گمرک فرود عسگری رئیس کل گمرک بندر امام خمینی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست