Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز امروز، 6 خردادماه در جمع کارکنان سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با تأكید بر لزوم عمل به آموزه‌های قرآن كریم گفت: نسخه آرمانی قرآن کریم عمل به قرآن است.
وی با اشاره به آیات 2 الی 4 سوره مبارکه انفال افزود: امروز نماز در بعد فردی در جامعه طوری باید خوانده شود که به دنبال آن نماز در جامعه احیا شود و همه در قبال خود و در قبال جامعه مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: برای دعوت مردم به دین و اهمیت دادن به آن در اجتماعی حرکت کردن که اهمیت زیادی دارد باید همت كرد و اگر این عقیده به عقل رسیده شود ایمان با جان و قلب گره خواهد خورد.
وی، راه تحصیل علم را در چند مرحله نام برد که مرحله اول اخلاص در نیت، مرحله دوم توبه مرحله سوم تلقین قلب با آیات و اذکار توحیدی را برشمرد و گفت: بهترین حال برای مؤمنان جهت فیض به درگاه الهی زمانی است که گناه کمتر در جامعه باشد و فیوضات بیشتر باشد که با توجه به احادیث و روایات بهترین حال مؤمن در وقت سحر است.
نیری در انتها برخی از ویژگی‌های مؤمنان را چون ذکر خدا می‌شنوند، قلب‌های آنان ترسناک می‌شود، چون آیات خدا قرائت شود آن آیات ایمان آن‌ها را زیارت می‌کند، توکل آن‌ها به پروردگار خودشان است و.... نام برد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي جامعه مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم

سجاد اسحاقیان سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تولید نماهنگی جدید خبر داد و گفت: تلاوت آیات ٢٥٠ تا ٢٥٢ سوره مبارکه بقره بر اساس قطعه مشهور و ماندگار استاد مصطفی اسماعیل با سبکی جدید از تلاوت گروهی قرآن کریم با اجرای قاریان نوجوان گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم تولید شد.

سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم افزود: این همخوانی کاری از گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم است که جدیداً تولید و منتشر شده است.

وی بیان کرد: این اثر در مجموعه تخصصی صدا و تصویربرداری آن در استودیو قرآنی تسنیم اصفهان صورت گرفته است.

این نماهنگ در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6091807 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند