Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران گفت:درآغاز دوره‌های فنی و حرفه‌ای با ۱۶۹ کارآموز در گچساران فنی وحرفه‌ای گچساران درسال ۹۶ در ۳۰ حرفه آموزشی ۶۱ دوره برگزار شد و هزار و ۷۷ کار آموز با هزار و ۷۷ نفر ساعت آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
گرامی با بیان ایکنه دوره‌های فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان است افزود:در سال جاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی در شهر و روستا‌ها در ۹ حرفه با حضور ۱۶۹ کار آموز شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت::فنی وحرفه‌ای گچساران دارای کارگاه‌های سیاری است که این کارگاه‌ها در روستاها، زندان و پادگان‌ها مستقر هستند.
رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران با بیان اینکه در تلاش هستیم در سالجاری متناسب با بازار کار دور‌های جدیدی را در مرکز فنی و حرفه‌ای راه اندازی کنیم گفت: جوانان جویای کار می‌توانند با گذراندن دور‌های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک مهارت برای خود شغل ایجاد کنند.
رئیس صندق کار آفرینی امید گچساران نیز گفت: در سال ۹۶ و دوماهه اول امسال به بیش از ۱۵۵ نفر از کسانی که مدرک فنی و حرفه‌ای را کسب کرده بودند تسهیلات کم بهره پرداخت شد.
افروشته افزود:صندوق کار آفرینی امید این آمادگی را دارد که در سالجاری به کسانی که مدرک فنی وحرفه‌ای را کسب کنند برای راه اندازی کارگاه تسهیلات کم بهره پرداخت کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی طوبی در تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری طرح ملی طوبی را تشکیل تیم‌هایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان می پردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در ۳ مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن طی یک روز از صبح تا شب ۳۰۰ نفر از بانوان تحصیل کرده و علاقمند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط اساتید اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

 وی گفت: ۴ محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها پس از سپری کردن هر ۳ دوره حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز