Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس الیاسی از شرایط تراکتورسازی پس از خصوصی سازی گفت.

طرفداری- عباس الیاسی، مدیرعامل تراکتورسازی درباره بحث واگذاری این باشگاه اظهار داشت توانستم به وعده ام عمل کنم و واگذاری تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی قطعی شد.

عباس الیاسی در کمتر از دو ماه بعد از حضورش به عنوان سرپرست باشگاه تراکتورسازی به وعده‌ای که مبنی بر واگذاری داده بود، جامه عمل پوشاند و توانست امتیاز تراکتورسازی را به محمدرضا زنوزی واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، الیاسی در رابطه با این مسئله و شرایط تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره تکلیف تراکتورسازی مشخص شد.

 بعد از اینکه به عنوان سرپرست تراکتورسازی انتخاب شدم به هواداران قول خصوصی‌سازی دادم و خوشبختانه توانستم به این وعده عمل کنم. با تلاش‌هایی که انجام شد توانستیم خیلی زود این امر را به سرانجام برسانیم. با رایزنی‌هایی که صورت گرفت و با کمک  افراد دلسوز و کاربلد شب گذشته واگذاری تراکتورسازی به زنوزی قطعی شد.

 تراکتورسازی کار بزرگی انجام داد. اتفاقی که پرسپولیس و استقلال نتوانستند انجام دهند را شما در تراکتورسازی انجام دادید.

 بله، واقعاً کار سختی بود. خدا را شاکریم که توانستیم به وعده‌ای که به هواداران آذری دادیم جامه عمل بپوشانیم و این امر عملی شد و توانستیم سربلند شویم.

 برنامه بعدی تراکتورسازی چیست؟

در وهله اول باید هرچه سریع‌تر هیأت مدیره تراکتورسازی مشخص شود و نباید زمان را از دست داد تا بتوانیم خیلی سریع تیم قدرتمندی برای لیگ هجدهم تشکیل دهیم و با انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان قوی کار را پیش ببریم.

بحث حضور اطغرل ساغلام هم منتفی شد.

 بله، ساغلام هم با یک تیم جدید قرارداد بست، ولی ما پول او را تا ریال آخر پرداخت کردیم. قرارداد ساغلام به شکلی بسته شده بود که اگر یک روز هم در پرداخت پول او تأخیر می‌کردیم جریمه سنگینی به همراه داشت و باشگاه با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شود.

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی کیست؟

 چند گزینه به ما معرفی شده است که این مسئله نیاز به بررسی دقیق دارد. با توجه به وضعیت موجود تراکتورسازی به دنبال جذب یک مربی خارجی درجه یک خواهد بود و در این راستا تلاش می‌شود.

شرایط گسترش فولاد بعد از واگذاری امتیاز تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی چه خواهد شد؟

 در این مورد مسئولان مربوطه تصمیم‌گیری می‌کنند. من بحث واگذاری امتیاز گسترش فولاد به ماشین‌سازی را شنید. طی یکی دو روز آینده تصمیم قطعی در این مورد اعلام خواهد شد.

 وضعیت سربازهایی که در تراکتورسازی هستند چه می‌شود؟

 دوباره تأکید می‌کنم، تراکتورسازی دیگر یک تیم نظامی نیست، به همین خاطر آنها نمی‌توانند سرباز داشته باشند. سربازان غیرفوتبالی که آنجا خدمت می‌کردند هم باید هرچه زودتر به یگان خدمتی خود بازگردند.

وضعیت بازیکنان سرباز فعلی چه می‌شود؟

 در این مورد هم به زودی تصمیم‌گیری می‌شود و نتیجه را اعلام می‌کنیم. فعلاً چیزی مشخص نیست.

تراکتورسازی پرونده‌های مالی زیادی دارد، برای این مشکل چه راهکاری وجود دارد؟

 متأسفانه تراکتورسازی ازجمله تیم‌هایی است که پرونده‌های مالی زیادی علیه آن وجود دارد و باید این مشکل حل شود. روز اولی که در تراکتورسازی مسئولیت گرفتم دستور دادم تا مسئولان حقوقی این امور را پیگیری کنند تا باشگاه دیگر با مشکلاتی مثل اتفاقاتی که در یکی دو سال خیر رخ داد، روبه‌رو نشوند. با مدیران فدراسیون هم صحبت کردیم، همچنین زنوزی حاضر شده برای حل مشکلات رقم بیشتری را پرداخت کند.

 و صحبت پایانی.

 بازهم از افرادی که برای نهایی شدن امر واگذاری به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. باشگاه تراکتورسازی با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای خصوصی‌سازی تلاش خود را انجام داد و توانست در بحث خصوصی‌سازی موفق عمل کند و باشگاه به زنوزی منتقل شود. امیدوارم در ادامه حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا تراکتورسازی بتواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و باعث شادی هواداران پرشمار خود شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی، در توضیح جزئیات خبر واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی گفت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره‌مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

وی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه‌ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت‌مندی مشتریان مؤثر باشد.

میرزایی قمی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیازسنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره‌وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخش خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: بر اساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام شود که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام کنند.

کد خبر 6091830

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام