Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:26:20 GMT

دایی: همه باید از تیم ملی و کی روش حمایت کنیم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۳۲۵۳

دایی: همه باید از تیم ملی و کی روش حمایت کنیم

استانبول- ایرنا- علی دایی بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه باید از تیم ملی فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران حمایت کنیم.

به گزارش ایرنا، دایی که روز یکشنبه به دعوت فدراسیون فوتبال ترکیه در اردوی تیم ملی ایران در استانبول حاضر شده بود، در مصاحبه با خبرنگاران افزود: از تمام پیشکسوتان می خواهم که پشت تیم ملی باشند و از مردم می خواهم که به بازیکنان تیم ملی روحیه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که رشته فوتبال می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، اظهار کرد: در شرایط بد سیاسی و اقتصادی که داریم، فوتبال می تواند نشان دهنده خیلی مسائل از طرف ملت ما در سطح جهان باشد.
سرمربی تیم سایپا درباره اینکه چرا از تیم ملی حمایت روحی کافی صورت نمی گیرد، بیان کرد: ما در بقیه موضوعات هم همدلی نداریم و اگر همدلی داشتیم وضعیت ما این نبود ومعتقدم که فوتبال هم جزئی از جامعه بوده و این اتفاق در فوتبال هم افتاده است.
دایی تاکید کرد: خوشحالم که برای تشویق تیم ملی در استانبول حضور دارم چرا که عاشق وطنم و تیم ملی کشورم هستم.
بازیکن اسبق تیم ملی ایران در مورد شایعه حضورش در تیم ملی به عنوان جانشین کارلوس کی روش گفت: اینکه اسم من را می آورند، درست نیست و باید از چنین مربی بزرگی استفاده کنیم و معتقدم که وی خیلی از بازیکنان را به فوتبال ملی ما اضافه کرد و خیلی از بازیکنان را که حتی من آشنایی نداشتم، ایشان به فوتبال ملی معرفی کردند.
وی اضافه کرد: این مربی از لحاظ فنی از همه ما بالاتر است و آرزو می کنم کی روش چهار سال دیگر بماند و بتواند در جام ملت های آسیا بعد از چندین سال ایران را قهرمان آسیا کند.
دایی در خصوص علت حمایتش از کی روش نیز افزود: من از حقیقت دفاع کردم، از پوچی که دفاع نکردم و شواهد نشان می دهد، نتایجی که کی روش گرفته بهترین نتایج ما در این چند سال بوده است.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور خود در ترکیه گفت: برای بازی فردای تیم ملی به ترکیه دعوت شده ام تا از نزدیک این دیدار را تماشا کنم و دوست دارم تیم ایران موفق باشد و امروز هم از این فرصت استفاده کردم تا تمرینات تیم ملی را ببینم و فردا هم بازی را از نزدیک می بینم.
دایی درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران با یونان اظهار کرد: هر چه بتوانیم برنامه کادر فنی را درست انجام دهیم، می توان به روند آماده سازی تیم کمک کرد و امیدوارم که این دیدار و بازی انجام شود چرا که هر چه بازی بیشتری انجام دهیم، برای تیم ملی ما مفید خواهد بود.
علی دایی که به همراه مهدی پاشازاده دیگر ملی پوش اسبق تیم ملی ایران برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکیه به استانبول سفر کرده است، عصر روز یکشنبه در تمرین تیم ملی حاضر شد.
دایی و پاشازاده با همراهی ساکت و کی روش در جمع ملی پوشان حاضر شدند و پس از گرفتن عکس یادگاری، پیراهن امضا شده تیم ملی از سوی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم ملی به بهترین گلزن دنیا و بازیکن سابق تیم ملی اهدا شد.
تیم ملی فوتبال ایران که جهت کسب آمادگی برای حضور در جام جهانی روسیه در اردوی ترکیه به سر می برد، روز دوشنبه در ساعت 21:15 به وقت محلی و 22:45 به وقت تهران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ترکیه می رود.
دیداری که نخستین رویارویی تیمهای ایران و ترکیه پس از 44 سال است.
خاورم/1905

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اردوي استانبول علي دايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل 30 ساله خواهرزاده این 2 مقتول  است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!