Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در کره‌شمالی، دولت ادعاهایی را در مورد رهبران این کشور منتشر می‌کند که باعث می‌شود آنها خداگونه یا فرا انسان نشان داده شوند. مردم کره‌شمالی که ارتباط اندکی با جهان خارج دارند، هیچ راهی برای به چالش کشیدن این ادعاها ندارند. ادعاهای عجیبی از ماهر بودن در چند ورزش تا نرفتن به دستشویی! ادامه مطلب را بخوانید تا با برخی از این ادعاها در مورد رهبران کره‌شمالی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ ایل ورزشکار ماهری بود

براساس گزارش مقاله رنکر در مورد تبلیغات کره‌شمالی، دولت این کشور ادعا می‌کند که کیم جونگ ایل، در بولینگ امتیاز حداکثری ٣٠٠ را گرفته است. ظاهرا کیم جونگ ایل، بولینگ را در یک کلوپ بازی می‌کرده که توسط یک بازرگان زن در‌ سال١٩٩٤ اهدا شده بود. براساس گزارش روزنامه واشینگتن پست، این نخستین‌باری بود که کیم بولینگ بازی می‌کرد و در آن، حداکثر امتیاز را گرفت. گفته می‌شود که کیم همچنین دارای رکورد بازی گلف در کره‌شمالی است. براساس گزارش رنکر، دولت ادعا می‌کند که او ١١ بار، تنها با یک ضربه، توپ را داخل سوراخ انداخته است.

کیم جونگ ایل، بیش از ١٥٠٠ کتاب نوشته است

براساس گزارش رسانه‌های کره‌شمالی نه‌تنها کیم جونگ ایل یک ورزشکار بسیار ماهر بوده، بلکه نویسنده قدرتمندی هم بوده است. رنکر گزارش داده که رهبر پیشین کره‌شمالی، بیش از ١٥٠٠کتاب را به نگارش درآورده است. براساس گزارش تلگراف، بیوگرافی رسمی او می‌گوید که کیم جونگ ایل همه این کتاب‌ها را درحالی نوشته که در دانشگاه حضور داشته است.

کیم جونگ ایل زیر یک رنگین‌کمان دو کمانه متولد شده است

طبق گزارش تلگراف در مورد بیوگرافی رسمی کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره‌شمالی در زیر یک رنگین‌کمان دو کمانه متولد شده است. اما ظاهرا رنگین‌کمان دو کمانه برای کیم جونگ ایل کافی نبوده و نویسندگان بیوگرافی او به این هم بسنده نکرده و ادعا کرده‌اند که یک پرستو، تولد او را اعلام کرده است. ورای همه اینها، نویسندگان بیوگرافی او همچنین ادعا کرده‌اند که در زمان تولد رهبر پیشین کره‌شمالی، ستاره جدیدی در آسمان ظاهر شده است.

کیم جونگ ایل، از کودکی نابغه بود

بیوگرافی رسمی رهبر پیشین کره‌شمالی می‌گوید که کیم در ٣‌هفتگی پس از تولدش توانست راه برود و در ٨ هفتگی توانست حرف بزند. با این حال، براساس گزارش مجله پرنتز، کودکان نخستین قدم‌های‌شان را در ٩ تا ١٥ ماهگی برمی‌دارند و آنها در ٢ تا ٣ ماهگی، نخستین آواهای شبیه کلمات را ادا می‌کنند. این مجله همچنین نوشته است که حرف زدن منسجم نیازمند دست‌کم ١٥ماه زمان است. با در نظر گرفتن این نکته تجربی مجله پرنتز، ظاهرا رفتارهای رهبر پیشین کره‌شمالی، خیلی طبیعی به نظر نمی‌آید.

کیم جونگ اون از ٣ سالگی رانندگی می‌کرد

ظاهرا کیم جونگ اون، ادامه‌دهنده راه پدرش در خرق‌عادت است. براساس نوشته‌های نویسندگان بیوگرافی رهبر کره‌شمالی، کیم جونگ اون، از زمانی که کودک خردسالی بوده، بسیار باهوش بوده و می‌توانسته از ٣سالگی رانندگی کند. گزارش تلگراف می‌گوید که او کودک اعجوبه‌ای بوده و در ٩سالگی توانسته در مسابقات قایقرانی پیروز شود.

کیم از توالت استفاده نمی‌کند

یکی از غیرقابل تصور و عجیب‌ترین ادعاهایی که کره‌شمالی در مورد رهبران‌شان گفته‌اند این است که آنها از توالت استفاده نمی‌کنند. براساس گزارش رنکر، کیم جونگ ایل و کیم ایل سونگ هیچ‌گاه توالت نمی‌رفته‌اند و اساسا نیازی به دفع نداشته‌اند! امروزه اما کره‌شمالی چنین ادعای عجیب‌وغریبی را در مورد کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره‌شمالی ترویج نمی‌دهد. براساس گزارش گاردین، او با توالت شخصی خودش به مسافرت می‌رود و هرکسی که از توالت متحرک او استفاده کند، مجازات مرگ در انتظارش خواهد بود.

کیم جونگ اون در کودکی در هنر فوق‌العاده بوده است

دولت کره‌شمالی ادعا می‌کند که کیم جونگ اون، از زمانی که پسربچه جوانی بود، در نقاشی‌کشیدن بسیار ماهر بود. براساس گزارش تلگراف، او پیش از آن‌که شاهکارهای نقاشی را از خود به جای بگذارد، مشغول آهنگ‌سازی بوده است. چنین ادعاهایی شاید برای همه ما عجیب‌وغریب باشد، اما باید بدانید که این مدعیات در مورد کیم جونگ اون، جزیی از برنامه درسی کودکان در مدرسه‌های کره‌شمالی است و برای آنها تدریس می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جایزه بازیگری ناصر ملک‌مطیعی به سرقت رفت! + عکس

جهان مرگ بن سلمان را باور کرد! / اروپایی ها هم واکنش نشان دادند

پسر بی حیا نیمه شب به سراغ زن دایی رفت / این زن تهرانی صیغه 99 ساله بود!

سود ۱۳ میلیارد تومانی یک فرد در یک ماه!

حادثه خونین در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی + عکس

رسید بانکی ناهید روزگارم را سیاه کرد / باور نداشتم همسرم اینگونه باشد

از ترس نامادری ام زن دوم سعید شدم / نقش مردان غریبه در زندگی ام پررنگ است!

شوهری که دوست پسر زنش شد / زن آبادانی با دوست شوهرش قرار عاطفی گذاشت

فوری / خطر تکرار فاجعه سقوط در قله دنا! / همه وحشت کردند + فیلم لحظه حادثه

انتشار صدای بهروز وثوقی در مراسم ناصر ملک مطیعی برای نخستین بار بعد از انقلاب + فیلم

نامه آزادی حمید صفت صادر شد / رهایی از زندان ساعت 5 عصر امروز + عکس

جمال در شرکت خصوصی زهرا 7 ساله را تنها گیر انداخت + عکس و جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت روزنامه مسافرت جهان دولت کره شمالی ورزش ادعای عجیب عکس حوادث تهران قتل جوان مرد ناصر ملک مطیعی زن من تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ممکن است تا الان حدس زده باشید که کشتی کشف شده، یک کشتی نظامی بوده‌است؛ گل سرسبد جان هانس، پادشاه دانمارکی-نروژی، که گریفین نام داشته‌است.

تیم کارشناسانی که بر روی کشتی نظامی کار می‌کنند از دانشگاه استکهلم و دانشگاه سودرتورن سوئد هستند؛ به گفته این تیم، آثار یافت شده در لاشه کشتی، بینش‌های ارزشمندی را در مورد تکنیک‌ها و استراتژی‌های نظامی آن زمان ارائه می‌دهد.

رولف وارمینگ، باستان شناسی از استکهلم که در بخش دریایی مشغول به کار است، در این خصوص می‌گوید:«کشتی قطعه مهمی از پازل در انقلاب نظامی در دریا در دوره مدرن اولیه است، که در آن تاکتیک‌های اولیه از نبرد تن به تن به آتش سنگین توپخانه دریایی تغییر یافت.»

زره زنجیری

کارشناسان با دقت الوارهای این لاشه که به خوبی حفظ شده بود را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که بخشی از آن انقلاب شامل طراحی کشتی‌های جنگی بوده‌است. به گفته باستان‌شناسان بخش بزرگی از روبنای کشتی باقی مانده‌است که از جمله آن‌ها می‌توان به بخشی از سکوهای رزمی مرتفع کشتی اشاره کرد. در میان اکتشافات صورت گرفته اما شاید مهم‌ترین کشف، یک صندوق سلاح منحصر به فرد حاوی ابزار و مواد مورد استفاده برای ساخت مهمات بود.

محتویات صندوق شامل انواع قالب‌ها و صفحات سربی بود که برای ساخت گلوله‌های سربی در تفنگ‌های دستی استفاده می‌شده‌است. با توجه به جدول زمانی، یکی از اولین تفنگ‌های دستی اختراع شده بوده‌است.

به گفته وارمینگ محتویات صندوق یکی از مهم‌ترین یافته‌ها است. این صندوق یک ابزار مهمات است که احتمالاً متعلق به مزدوران آلمانی است که در زمان غرق شدن در کشتی بودند.

کاوش در این سایت از سال ۲۰۱۳ ادامه دارد و گزارش‌های تحلیلی جدیدی به طور مرتب در حال انتشار است. محققان مشتاق هستند تا در مورد نقش و هدف سربازان حاضر در کشتی و علت آتش سوزی که به نظر می‌رسد کشتی را غرق کرده‌است، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

منبع: sciencealert

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900658

دیگر خبرها

  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس