Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، از واحد رشت، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مدیران با حضور در سایت 50 هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از طرح پیشنهادی احداث مجتمع بوم‌گردی این دانشگاه بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید مهندس حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، گفت: با توجه به تاکید استانداری گیلان بر لزوم داشتن درآمدی پایدار برای روستائیان و توجه به بوم گردی، حفظ خانه باغ و محوطه های آن، با در نظر گرفتن محیط زیست و عدم تغییر کاربری در روستاهای دارای طرح هادی با کاربری مسکونی و گردشگری و توریستی به مردم کمک می شود که در روستاها در کنار کارهای کشاورزی درآمدهایی هم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مبنی بر اختصاص مجتمع 50 هکتاری به فعالیت های اقتصادی، خاطر نشان کرد: کلیات این طرح پس از ارائه در کارگروه تخصصی بوم گردی استان گیلان، مصوب می شود تا این مجموعه جهت اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت راه اندازی شود.

مهندس محمد اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان نیز در این بازدید در خصوص گسترش بوم گردی در استان گیلان گفت: با توجه به مطالعات فنی صورت گرفته، قادر خواهیم بود اشتغال پایدار را در صنعت بوم گردی داشته باشیم و امیدواریم با حمایت استاندار گیلان و استقبال بسیار خوبی که در سطح استان گیلان می شود، در طول برنامه پنج ساله ششم به این هدف دست یابیم.

وی با اشاره به حرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به سوی بوم گردی، گفت: وقتی حرکت علم محور باشد، نتیجه آن خیلی بهتر از دیگر فعالیت هاست و امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بتواند کار الگویی در این زمینه انجام دهد و از سوی استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است استاندار گیلان از مجموعه سالن ها، امکانات و تأسیسات مجتمع لاکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بازدید کرد.

202

بوم گردی واحد رشت بازدید استاندار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بوم گردی واحد رشت بازدید استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد