Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:30:37 GMT

به امید گلها در دست تدوین است/ آلبومی که بازیگر دارد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۶۸۶۳

به امید گلها در دست تدوین است/ آلبومی که بازیگر دارد

آهنگساز آلبوم صوتی و تصویری «به امید گلها» از پایان مرحله میکس و مستر این اثر موسیقایی در تابستان و برنامه ریزی برای اجرای صحنه ای آن در یکی از پردیس ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر جعفری آهنگساز آلبوم صوتی و تصویری «به امید گلها» درباره انتشار این آلبوم گفت: هم اکنون در مرحله میکس و مستر آلبوم هستیم و فکر می کنم تا یک ماه آینده کارهای مربوط به میکس به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم بعد از انتشار قرار است در پردیس تئاتر «شهرزاد» یا یکی از پردیس های سینمایی «کورش» یا «چارسو» که دارای صحنه و پرده تصویری هستند روی صحنه برود.

وی در پایان با بیان اینکه انتشارات «بتهون» مسئولیت نشر آلبوم «به امید گلها» را به عهده گرفته است، ادامه داد: گروه بازیگران آلبوم در اجرای صحنه همان هنرمندانی هستند که در اثر صوتی ایفاگر شخصیت ها بوده اند ولی برای گروه پرفورمنس هنوز به گزینه مشخصی نرسیده ایم.  

به گزارش مهر؛ آلبوم صوتی و تصویری «به امید گلها» عنوان اولین موزیکال مجموعه گروه «کریان» است که به کارگردانی و آهنگسازی صابر جعفری در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. ترانه های این آلبوم ۷۵ دقیقه ای هفت پرده ای بر عهده علیرضا پایسته و الهام تفرشی است.

موزیکال الکترونیک «به امید گلها» اقتباسی از کتاب «به امید گلها» نوشته ترینا پالاس است و داستان کرم ابریشمی را روایت می کند که به دنبال معنای واقعی زندگی می‌گردد. این کتاب توسط  صابر جعفری ترجمه شده و نت پارتیتور آن همراه با آلبوم صوتی و تصویری آن به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلک‌شارک که یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS۳ معرفی کرد.

براساس گزارش زومیت، ساعت فوق مقاوم GS۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.
ساعت GS۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP۶۹K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق‌ مقاوم GS۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903023

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی