Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@18:29:32 GMT

گلر لیورپول تهدید به مرگ شد!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۷۱۷۶

گلر لیورپول تهدید به مرگ شد!

رسانه‌های بریتانیایی خبر از تهدید به مرگ شدن دروازه‌بان لیورپول دادند که باعث شده پای پلیس مرسی ساید به این موضوع باز شود.

به گزارش مشرق، لیورپول در دیدار مقابل رئال مادرید با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند.

 

در دیدار شب گذشته کاریوس دروازه‌بان آلمانی لیورپول دو اشتباه فاحش داشت و با حرکات خود باعث شد تا قرمزپوشان بازی را از دست بدهند و عملا این دروازه‌بان زمینه ساز قهرمانی رئال مادرید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این دروازه‌بان آلمانی از هواداران لیورپول بابت اشتباهاتش در پایان بازی عذرخواهی کرد اما در شبکه‌های مجازی موجی از جملات تهدیدآمیز علیه این دروازه‌بان 24 ساله آلمانی منتشر شد و حتی او و خانواده‌اش را تهدید به مرگ کردند.

این اتفاق باعث شد تا پای پلیس مرسی ساید هم به این موضوع باز شود و پلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این اتفاق را پیگیری خواهد کرد و با عوامل تهدید کننده برخورد جدی خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تهدید دروازه بان رئال مادرید فوتبال کاریوس لیگ قهرمانان اروپا لیورپول مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این تیم را با نتیجه 1-0 از پیش رو برداشت تا به دور بعدی صعود کند.

دورتموند که در بازی رفت با گل نیکلاس فولکروگ برنده شده بود، شب گذشته با ضربه سر متس هوملس در خانه پی‌اس‌جی برنده شد و جواز صعود به مرحله فینال را کسب کرد.

هوملس پس از این بازی به شوخی ابراز امیدواری کرد که تیمش با بایرن مونیخ رو به رو شود:"سال 2013 به فینال ومبلی رسیدیم، و حالا در صورت صعود بایرن، که امیدوارم اتفاق بیفتد، دوباره می‌توانیم شاهد فینال تمام آلمانی باشیم(باخنده.)"

هوملس که به همراه مارکو رویس، تنها باقی مانده‌های ترکیب اصلی فینال ومبلی در سال 2013 است، در توییت جدیدش برای دیگر فینالیست چمپیونزلیگ کری خوانده است.

این مدافع با تجربه در صفحه‌اش در ایکس(توییتر سابق) نوشت:"تیم‌های زیادی می‌خواستند مقابل ما بازی کنند. خوشبختانه ما واقعاً بچه‌های خوبی هستیم و به فینال رسیدیم تا آن‌ها هر چه بیشتر این شانس را داشته باشند."

تکلیف دیگر تیم راه یافته به فینال چمپیونزلیگ امشب مشخص می‌شود. رئال مادرید که در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 رسیده بود امشب از حریف آلمانی‌اش میزبانی می‌کند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • نبرد آخر توخل: بایرن با تمام توان برابر رئال
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!