Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حمید شکری در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی مراغه گفت : درحالی که برخی واحد های صنعتی فعال برای توسعه طرح های خود در این شهرستان به زمین نیاز دارند ، برخی ها زمین های صنعتی را راکد نگه داشته اند .

وی خاطرنشان کرد : در شهرک صنعتی مراغه 15 قطعه زمین راکد به سرمایه گذاران واگذار شده ولی با گذشت شش سال کاری در آنها انجام نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اضافه کرد : علاو از این در این شهرک برای 55 واحد پروانه بهره برداری صادر شده که از این پروانه ها نیز 8 واحد نیمه فعال یا غیر فعال است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه در همین حال گفت : در شهرک صنعتی این شهرستان با وجود برخی مشکلات برخی واحد ها با ظرفیت کامل کار می کنند و بخش از محصولات خود را نیز صادر می کنند .

شکری افزود : مدیران واحد های تولیدی می توانند با مدیریت صحیح اقتصادی علاوه از تولید و تامین نیاز داخلی بخشی از تولید خود را نیز صادر کنند .

در این جلسه مشکلات 20 واحد تولیدی و صنعتی فعال و غیر فعال شهرستان مراغه در خصوص مشکلات بانکی ، سرمایه در گردش ، تامین زیر ساخت ها با حضور مسئولان دستگاه های خدمات رسان و روسای بانک ها بررسی شد .

در شهرک صنعتی مراغه با 113 هکتار وسعت برای واحدهای تولیدی و صنعتی 78 هکتار زمین واگذار شده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرک صنعتی مراغه تعیین تکلیف خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی