Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار عقیلی خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص واکنش مردم به سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: ترانه ۱۱ ستاره یا همان سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بازتاب خیلی خوبی در سطح جامعه داشت و خوشبختانه مورد اقبال مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از همان روز اول تولید سرود رسمی تیم ملی سعی کردیم از آهنگ و شعری فاخر استفاده کنیم و خوشحالم که تلاش من و همکارانم به ثمر نشسته است.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی گفت: امیدوارم تیم ملی با کارلوس کی روش نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و عملکرد خوب ملی پوشان باعث خوشحالی مردم شود.

عقیلی در مورد ویژگی‌های یک هنرمند محبوب عنوان کرد: هنرمند با آثاری که از خودش بر جای می‌گذارد نزد مردم محبوب و ماندگار می‌شود. اگر یک اثر هنری بتواند بر قلب و ذهن مردم تاثیر بگذارد یعنی هنرمند کارش را درست انجام داده است. بعضی از آثار هنری آنقدر دلنشین هستند که هرگز از یاد مردم نمی‌روند، هنرمندی محبوب می‌شود که در کارنامه اش چنین آثاری داشته باشد.

بیشتر بخوانیم:

سرود تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ + دانلود برگزاری مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال در تالار وحدت خواننده‌های سرود تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شدند

انتهای پیام/

اظهارات سالار عقیلی در مورد سرود رسمی تیم ملی در جام جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!

آفتاب‌‌نیوز :

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردو‌ها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم، چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آن‌ها هستند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد