Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نه تنها برای توئیت های بحث برانگیز و شگفت آورش معروف است بلکه دست دادن‌های غیرمعمول او نیز همواره به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که ترامپ روز جمعه در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس، مریلند، حاضر شد ولی آنچه بیش از سخنرانی او توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، دست دادن او با بیش از 1000 فارغ التحصیل این آکادمی بود که به نوبه خود نوعی رکورد محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ پس از سخنرانی برای دانش آموختگان آکادمی نیروی دریایی، به جای آنکه محل را ترک کند، تصمیم گرفت بماند و شخصا به تک تک فارغ التحصیلان آکادمی تبریک بگوید و با آنها دست بدهد. او بیش از 90 دقیقه برای تبریک گفتن و دست دادن با بیش از 1000 فارغ التحصیل نیروی دریایی زمان صرف کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دست های دونالد ترامپ و نحوه دست دادن او بارها سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است. دوسال پیش، همزمان با رقابت های انتخاباتی، مارکو روبیو، از رقبای ترامپ به طور ناخواسته توجه رسانه ها را به دست های ترامپ جلب کرد. او گفت به این میلیاردر (ترامپ) نمی توان اعتماد کرد چون او «دست های کوچکی» دارد.

ترامپ اظهارات روبیو  درباره دستانش را رد کرد و در دفاع از خود گفت هیچ مشکلی با اندازه دست هایش  ندارد.

دست های ترامپ حتی پس از انتخاب او به عنوان رئیس جمهور آمریکا مورد توجه قرار گرفت. او سال گذشته، در نشست ناتو در بروکسل، نخست وزیر مونته نگرو را با دست های کوچکش به شدت کنار زد تا خود را به جلو برساند.

تلاش ترامپ برای گرفتن دست همسرش در محافل عمومی و نحوه دست دادن او با مقامات سیاسی  نیز پیش از این توجه رسانه ها را جلب کرده بود.

انتهای پیام/

دست دادن ترامپ سوژه رسانه‌ها شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد