Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه یکشنبه همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال پیگیری شد.

در هشتمین شب از رقابت های فوتسال، دو بازی برگزار و تکلیف تیم های صعودکننده دو گروه دیگر مشخص شد.

ابتدا از گروه چهارم، تیم های آبی پوش «صدای اوتیسم» و «شهید مهدوی» برای تعیین تیم سرگروه به مصاف هم رفتند که این بازی نزدیک با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد تیموری و میلاد کریمیان تیم اوتیسم را پیش انداختند اما ایمان فلاح با دوگلی که به ثمر رساند بازی را به تساوی کشانید.

با این نتیجه تیم شهید مهدوی با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد و صدای اوتیسم با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

سپس از گروه پنجم «موبایل عرب» به مصاف «دکتر پیام جمال لیوانی» رفت و در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد. هر سه گل مشکی پوشان در نیمه اول و به ترتیب توسط منصور قلی خانی، علی اسدی و بلال میرزاعلی رقم خورد.

به این ترتیب موبایل عرب با ۶ امتیاز صدرنشین شد و تیم دکتر جمال لیوانی با یک امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

در ادامه این رقابت ها امشب (دوشنبه) دو بازی برگزار می شود که طبق برنامه ابتدا از گروه ششم تیم های سه امتیازی «شهدای پابند» و «مرحوم حسینی (دایتی) به مصاف هم می روند و سپس از گروه هفتم تیم های سه امتیازی «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «شهدای زیارت» با هم دیدار می کنند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

برد تلخ نماینده «تخشی محله»

مسابقات والیبال مردان با برگزاری دو بازی دیگر در مرحله مقدماتی ادامه پیدا کرد.

ابتدا از گروه ششم تیم های «دهیاری کفشگیری» و «شهدای تخشی محله» با هم دیدار کردند که این بازی مهیج با نتیجه دو بر یک به سود نماینده تخشی محله به پایان رسید. دهیاری ست اول را ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد اما دو ست بعدی با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به سود شهدا تمام شد.

با وجود این پیروزی تخشی محله، تیم های کانون مدافع حرم اسپومحله و دهیاری کفشگیری با یک پیروزی و ست شماری بهتر راهی مرحله بعد شدند.

در بازی دیگر و از گروه هفتم «لوازم یدکی کردستان» و «دهیاری نومل» به مصاف هم رفتند که لوازم یدکی دو بر یک برنده شد. ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود نومل به پایان رسید اما دو ست بعدی را لوازم یدکی به ترتیب ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد.

در این گروه تیم نیروی انتظامی به عنوان سرگروه و لوازم یدکی کردستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شدند.

در آخرین بازی و از گروه هشتم «دهیاری هاشم آباد» موفق شد در دو ست پیاپی بر «دهیاری توشن» غلبه کند و با اقتدار راهی مرحله بعدی شود. هر دو ست بازی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به سود نماینده هاشم آباد به پایان رسید. گروه تبلیغاتی سرخه نیز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان در حال برگزاری است.

توپخانه تیپ ۴۵ همچنان فعال است

در ادامه مسابقات فوتسال بسیج چهار بازی دیگر برگزار شد که ابتدا از گروه ششم تیم های «فروشگاه ورزشی میتکا» موفق شد سه بر یک «امور مالیاتی بسیج» را شکست دهد.

در دومین بازی و از گروه دوم «تیپ ۴۵ جوادالائمه» با نتیجه پرگل هفت بر یک «پایگاه شهید قندی» را درهم کوبید و به دومین برد پرگل خود دست یافت.

 سپس از گروه هشتم «شهدای امام رضا» و «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل به سود پرسپولیسی ها به پایان رسید.

در آخرین بازی و  از گروه هفتم نیز «شهید مهدی حسینی» با پنج گل «آسانسور پیام پارسیان» را مغلوب کرد تا شکست بازی قبلی خود را جبران کرده باشد.

در ادامه مسابقات امشب چهار بازی برگزار می شود که طبق برنامه، از گروه دوم «صدای اوتیسم» با «پایگاه بسیج کریم آباد»، از گروه اول «شهید صلبی» با «جوانان سرکلاته»، از گروه سوم «مرزبانی» با «شهید مهدوی» و از گروه پنجم «دهیاری کفشگیری» و «پایگاه شهید سپهری نودیجه» به مصاف هم می روند.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن بسیج حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4307805

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان شهرداری گرگان گرگان مسابقات فوتسال جام رمضان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه مشهد خرم آباد یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران