Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@06:02:01 GMT

آمار وزیر ارتباطات درباره پیام رسان های بومی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۰۶۳۷

وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات گفت : دغدغه های مردم در حوزه های پیام رسان های بومی باید جدی گرفته شود و کیفیت سرویس های ارتباطی پیام رسان های بومی نیاز به تقویت جدی دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس با اشاره به موارد بررسی شده اظهار داشت: نمایندگان مجلس بر این تاکید دارند که توسعه و استفاده زیاد از فیلتر شکن ها برای امنیت کشور خطرساز بوده و فضای اجتماعی را دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : این فیلتر شکن ها محتوای غیرمجاز وسیعی را دسترس کاربران قرار می دهد که در جلسه امروز راهکارهای حل این مشکل بررسی و نتایجی نیز حاصل شد.
وزیر ارتباطات افزود: در این جلسه پیام رسان ها مشکلات و برنامه هایشان را ارائه و  دستگاه های اجرایی نیز برای حل این مشکلات اعلام آمادگی کردند ، همچنین مدیران پیام رسان ها با دغدغه مردم در این حوزه آشنایی بیشتری پیدا کردند.
آذری جهرمی اظهار داشت : بخشی از دغدغه نمایندگان مجلس این است که اگر انحصار پیام رسان های خارجی خوب نیست ، انحصار داخلی هم مناسب نیست و باید فضای رقابتی در این حوزه ایجاد شود.
وی با اشاره به آمار استفاده از پیام رسان های داخلی اظهار داشت: تاکنون یک میلیون نفر تلگرام را حذف کردند و در مجموع ده و نیم میلیون مشترک نصب  فعال پیام رسان های داخلی را به انجام رسانده اند و 42 گیگابیت بر ثانیه ترافیک کاربران موجود در پیام رسان های داخلی است.
آذری جهرمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 25 درصد کاربران به پیام رسان های داخلی اقبال نشان دادند و 75 درصد هم از پیام رسان های دیگر استفاده می کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیام رسان های بومی کیفیت کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

در ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد بن گویر بدون توجه به چراغ قرمز، با سرعت رد شده و با ماشین دیگری تصادف برخورد کرده و ماشین چپ می‌کند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

ایتامار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی چند هفته قبل پیشنهاد بمباران اتمی غزه را کرده بود که با واکنش‌های منفی بسیاری در سطح جهان روبرو شد.

چند روز قبل بود که خانواده‌های اُسرای صهیونیست در فلسطین گفته بودند: نتانیاهو از «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌ترسد و آنها به تلاش‌هایشان برای برکناری «بنیامین نتانیاهو» و دستیابی به توافق تبادل اسرا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول