Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، آیین معارفه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا حسینی، سرپرست جدید دفتر امور مجلس وزارت علوم و تکریم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی، مدیرکل سابق این دفتر برگزارشد.

حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این آیین با تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی گفت: با توجه به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی از سوی وزیر علوم، به سمت مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و هماهنگ کننده هیات های انتظامی اعضای هیات علمی و اصرار وی به تمرکز بیشتر در حوزه مدیریتی جدید، به جدایی وی از دفتر امور مجلس رضایت دادیم و در ادامه نیز از مشورت ها و تجارب وی بهره مند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی گزینه های مختلف و مشورت با صاحبنظران، حجت الا اسلام و المسلمین حسینی که دانشیار دانشگاه و دارای سوابق اجرایی متعدد هستند برای تصدی مسئولیت دفتر امور مجلس وزارت علوم انتخاب شد و امیدواریم خدمات و اقدامات دفتر امور مجلس وزارت علوم برای تعامل و پاسخگویی به نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به شکل مناسبی تداوم یابد.

حسینی در دانشگاه علوم قرآن، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور به تدریس اشتغال داشته و از وی تاکنون بیش از ۵۰ مقاله و ۱۴ کتاب به چاپ رسیده است.

وی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در امور روحانیت و نماینده وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی قم و هیات امنای دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی بوده است.

کد خبر 4308088 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سیمایی حکم انتصاب وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش حسین توکلی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه تهران فرهاد رهبر طلاب آزمون کاردانی به کارشناسی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کلاس درس آزمون استخدامی پذیرش بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج