Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه میان اداره کل فنی و حرفه ای و دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با اشاره به فعالیت های اعضای کانون های مساجد استان در زمینه تخصص و اشتغال اظهار داشت: ما پیش از این نیز با اداره کل فنی و حرفه ای استان همکاری داشته ایم اما با امضای تفاهم نامه سعی می شود تا به صورت منظم و تشکیلاتی این امر پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: معتقدیم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را با آموزش همراه کنند تا متخصص و تکنسین تربیت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد عنوان کرد: تلاش می کنیم در قالب تفاهم نامه، فعالیت های آموزشی در حوزه فنی و حرفه ای را طی فرآیندی مطلوب برای مخاطبان خود تعریف و اجرا کنیم و به نوعی با تخصص و آموزش های لازم در راستای اشتغال اعضای کانون ها گام برداریم.

گرجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان یزد بیش از ۸۱۰ کانون فرهنگی هنری وجود دارد که این کانونها بستر مناسبی برای آموزش های لازم به منظور ارتقا مهارتهای فنی و حرفه ای است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: وظیفه ما در بحث فنی و حرفه ای، بالا بردن سطح مهارت و ایجاد اشتغال است که کانون های مساجد به نحوی فعال می توانند ما را در این امر یاری کنند.

علی آقا افضلی افزود: ما در کنار بخش دولتی، آموزشگاه های آزاد را داریم که آنها نیز می توانند با تعامل با کانون ها با تخفیفات ویژه در راستای حرفه آموزی گام بردارند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد بیان کرد: اگر نیاز سنجی را به خوبی انجام دهیم به نحوی فعال می توانیم در زمینه کسب و کار فعالیت کنیم.

کد خبر 4308111

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون مساجد یزد ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه مشهد خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند بارش باران قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند